Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår har fått en liten spiss som så vidt stikker opp..må den pusses?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel være greit å begynne med engang, så venner de seg til det. Min erfaring er at de liker det.. Det klør nok, så det skader vel uansett ikke å begynne allerede.. Om det er nødvendig allerede, vet jeg ikke ;)

Skrevet

Her har vi pusset fra første tann :-) Eller minstemann fikk to tenner når vi var i syden, og de ble pusset første gang når vi kom hjem igjen :-)

Skrevet

Vi har ei tann som har dukket opp nå. Vi pusser bare med tannbørsten uten tannkrem forløpig, men det er fordi vi ikke har rukket å kjøpe inn tannkrem. Hun elsker å pusse selv, men krangler litt når jeg pusser ;) Vi synger puss, puss så får du en suss hehe ;)

Skrevet

Jeg har pusset gommene siden sønnen min var et par måneder. Fint å øve til tannpuss, og så virker det som at det er godt når det klør. Nå er han 6 1/2 måneder og ingen tenner er dukket opp, men vi pusser uten tannkrem uansett :-)

Skrevet

Begynte da de to første tennene brøt igjennom da han var 3,5 mnd. HS sa også at man skulle begynne så fort tennene var igjennom

Skrevet

Begynte å pusse tenner med en gang de kom, han fikk de 2 første når han var 3 mnd. Han er nå 8 mnd og har 4 tenner. Første pusser jeg over så får han pusse (eller bite på tannkosten) tennene selv.

Skrevet

Vi har pusset fra første antydning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...