Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #26 Skrevet 26. mai 2015 Å himmel og hav, noen som virkelig forherliger ungen sin!!!! Tror du de ansatte kommer til å sitte og mimre og sørge over at ungen din slutter i barnehagen???? Det er noe av det kleineste jeg har hørt og jeg hadde fått dånedippen hadde jeg jobbet i den barnehagen! Tenk om alle foreldrene hadde gjort det samme....herregud! Bare flaut! For de i barnehagen er ungen din bare en av tusen. Drit i gave! Anonymous poster hash: 26238...f51 Himmel så negative dere er. Jeg har jobbet i barnehage i flere år, og ingen av barna jeg har hatt er en av tusen. Jeg husker hvert eneste barn, Når man har vært sammen med barna hver dag gjerne over flere år, så blir man glad i dem, og jeg feller gjerne en tåre eller to når det er tid for barna å gå videre. I min barnehage snakker vi stadig om unger vi har hatt før. Jeg synes det var en veldig fin tanke hi, har aldri kastet noe jeg har fått. Jeg hadde satt pris på det, for jeg vet at vi får det for at de har satt pris på oss. Jeg blir faktisk rørt uansett hva jeg får, men jeg vet at nok ikke alle hadde satt pris på det. Så et bilde av barnet med det diktet du snakker om er kanskje en bedre ide. Men om du tror fotobok vil falle i smak, så blåser du i alle negative folk her og kjører på ideen din. Personlig så ville jeg heller fått en fotobok enn en vinflaske, krem eller kopp nr 25. Jeg tror noen av de negative som svarer her ikke har jobbet i barnehage og vet hvor glad man faktisk blir i barna. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg med diktet, tror faktisk ikke jeg har hørt det før Anonymous poster hash: f15bf...097 Først nå så jeg at tråden var gammel Anonymous poster hash: f15bf...097
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #27 Skrevet 26. mai 2015 Å himmel og hav, noen som virkelig forherliger ungen sin!!!! Tror du de ansatte kommer til å sitte og mimre og sørge over at ungen din slutter i barnehagen???? Det er noe av det kleineste jeg har hørt og jeg hadde fått dånedippen hadde jeg jobbet i den barnehagen! Tenk om alle foreldrene hadde gjort det samme....herregud! Bare flaut! For de i barnehagen er ungen din bare en av tusen. Drit i gave! Anonymous poster hash: 26238...f51 For noe vissvass! Jeg er faktisk veldig glad i alle ungene jeg har og har hatt på avdelingen min! Og det er ikke få ganger jeg har felt en tåre når noen av dem har sluttet. Vi tilbringer 8 timer fem dager i uken i tre - seks år, selvsagt blir vi glade i dem! Anonymous poster hash: 6ad7b...016 Ja, en feller gjerne en tåre den dagen de slutter, men så går faktisk barnehagedagen og verden videre. Nytt år , nye barn som man blir akkurat like glad i. Jeg tenker du sitter ikke i November og gråter over at lille Lise har begynt på skolen? Hyggelig med en liten gave, men fikk sånn kaffekrus med bilde av barnet som sluttet på, da stusset jeg litt. Har hatt 150 skolestartere gjennom årene mine i bhg, hadde blitt rart å få ting med bilder av alle. Men et lite kort med en hilsen er veldig hyggelig, de samler jeg i en boks. 😊 Anonymous poster hash: 97aae...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå