Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #26 Skrevet 17. juni 2013 Haha... Må være en av de merkeligste trolleriene som har vært her inne tror jeg. Ingen er vel så topptomme at de melder seg på noe slikt, på en mandag rett før ungen skal hentes i barnehagen vel. Da er man virkelig desperat etter de 300 kronene. *riste oppgitt på hodet* Burde vel ha skjønt at alkohol gjør at man blir påvirket og dermed mindre kontroll osv. Anonymous poster hash: 83845...0f5 Hmm, kanskje det IKKE er trolleri da? SKjønner ikke hvorfor folk roper trolleri hver gang det kommer et "utradisjonelt" innlegg... NEI, det er ikke trolleri.. Grunnen til at jeg valgte å melde meg på var at jeg trodde det bare var snakk om et par "dråper" med cider.. IKKE 4 hele vinglass.... Når jeg først kom dit, tenkte jeg at jeg sikkert tåler disse 4 glassene utenn å bli full, og det gjorde jeg også forsåidt, helt til jeg reiste meg opp og da måtte jeg nesten hold emeg fast til døra... :/ Sitter her og skriver her nå, fordi det hjelper meg til å hold e meg våken... Håper barnefaren kommer snart...... Anonymous poster hash: 9650d...b6b Hehe... Trollmor kjeder seg altså... Festlig... Grei måte å livne opp en kjedelig mandag på vil jeg tro. Anonymous poster hash: 83845...0f5
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #27 Skrevet 17. juni 2013 Haha... Må være en av de merkeligste trolleriene som har vært her inne tror jeg. Ingen er vel så topptomme at de melder seg på noe slikt, på en mandag rett før ungen skal hentes i barnehagen vel. Da er man virkelig desperat etter de 300 kronene. *riste oppgitt på hodet* Burde vel ha skjønt at alkohol gjør at man blir påvirket og dermed mindre kontroll osv. Anonymous poster hash: 83845...0f5 Hmm, kanskje det IKKE er trolleri da? SKjønner ikke hvorfor folk roper trolleri hver gang det kommer et "utradisjonelt" innlegg... NEI, det er ikke trolleri.. Grunnen til at jeg valgte å melde meg på var at jeg trodde det bare var snakk om et par "dråper" med cider.. IKKE 4 hele vinglass.... Når jeg først kom dit, tenkte jeg at jeg sikkert tåler disse 4 glassene utenn å bli full, og det gjorde jeg også forsåidt, helt til jeg reiste meg opp og da måtte jeg nesten hold emeg fast til døra... :/ Sitter her og skriver her nå, fordi det hjelper meg til å hold e meg våken... Håper barnefaren kommer snart...... Anonymous poster hash: 9650d...b6b Hehe... Trollmor kjeder seg altså... Festlig... Grei måte å livne opp en kjedelig mandag på vil jeg tro. Anonymous poster hash: 83845...0f5 Alle dere som tror at dette er trolleri: Skriv e-postadressene deres her, så skal jeg sende dere en kopi av mailen som jeg fikk fra dette firmaet... Djises! TRodde ikke man måtte forsvare seg samtidig som man spør om råd her inne... Anonymous poster hash: 9650d...b6b
MammantilNurket Skrevet 17. juni 2013 #28 Skrevet 17. juni 2013 Var cideren god, da? Søt? Tørr? Eple? Pære? Noe spennende som vi kan glede oss til å finne i butikkhyllene snart?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #29 Skrevet 17. juni 2013 Var cideren god, da? Søt? Tørr? Eple? Pære? Noe spennende som vi kan glede oss til å finne i butikkhyllene snart? Tja, det var godt ja, men for å være ærlig, så kjente jeg ikke såå god forskjell på de ulike ciderene... 2 av glassene var med eple, og 2 var med pære... Vet ikke om de skal komme i butikk eller ikke... Anonymous poster hash: 9650d...b6b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #30 Skrevet 17. juni 2013 Huff ja, vil bare minne om at alkohol kan skade hjerneceller, og er dette sant, så burde du ta godt vare på de du har. Ansvarlige, voksne mennesker havner ikke bare i sånne situasjoner. Anonymous poster hash: b908f...aeb
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #31 Skrevet 17. juni 2013 Takk for svar alle sammen! Nå er jeg heldigvis blitt ganske edru igjen Har fortsatt litt hodepine, men er langt fra hvordan jeg var for noen timer siden Da har jeg lært hvor grensa mi går når det gjelder alkohol ivertfall Anonymous poster hash: 9650d...b6b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #32 Skrevet 17. juni 2013 Jeg syns du burde stresse ned, det går tydeligvis helt fint. Din datter blir nok ikke skadet av å se moren sin litt beruset en gang Anonymous poster hash: 3c418...8d2
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #33 Skrevet 17. juni 2013 Huff ja, vil bare minne om at alkohol kan skade hjerneceller, og er dette sant, så burde du ta godt vare på de du har. Ansvarlige, voksne mennesker havner ikke bare i sånne situasjoner. Anonymous poster hash: b908f...aeb Men i all verden? Er du litt gretten i dag? Anonymous poster hash: 9650d...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå