Gå til innhold

Jeg har barn, og må bli edru fortest mulig, har dere noen tips til hvordan jeg kan bli det?Please?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så dum at jeg meldte meg på en slik smakstest for et firma som skal teste smaken på ulike type Cider... Jeg møtte opp der kl. 15.00. Kl. 15.30 var tessten ferdig... Man måtte drikkke 4 glass med ulike cider og deretter svar epå noen spm. Jeg måtte i tillegg forte meg litt, for måtte hente 4 årinegn i bhg. Og for å gjøre ting verre, var jeg også skrubbsulten, så etter at jeg drakk 4 glass med cider. så kjente jeg først ingenting, men når jeg gikk ut, så kjente jeg at hodet mitt går rundt og rundt. JEg klarte heldigvis å hente jentea mi i bhg., og nå er vi hjemme. Jeg klarer å lage middagm , men er så svimmel, og føler meg skikkelig full. Jeg drikker nesten aldri, så tåler nesten ikke noe alkohol... Grunnen til at jeg meldte meg på denne testen er at jeg fikk et gavekort på 300 rkr som takk for hjelpa og siden jeg har så dårlig råd, tenkte jeg å kjøpe en fin gave til birursdagen til jenta mi. Men nå siter jeg her og er full midt på lyse dagen, og MÅ bli edru med en gang, vil ikke at jetna mi skal se meg full. Jelp melg noen, hvordan kan jeg bli edru fort??? Takker for svar!

Anonymous poster hash: 9650d...b6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis godt og drikk mye vann.

Anonymous poster hash: 90c3b...047

Skrevet

takk for at du svarte! HJelper det med kafffe og en dusj også tror du? er heøt deperat, må bli edru med en gang :(

Skrevet

Diverre ikkje mykje å gjere med det :(

Et litt, drikk rikelig og kvil så mykje som du får til. Den verste rusen vil nok legge seg snart, det er om å gjere å unngå bakrus..

Skrevet

Neste gang bør du gå for å selge blod eller noe, ikke fullt så fornuftig valg dette.. Men, til spm ditt: Det som hjelper her: finger i halsen, spy opp alt innhold, la magen roe seg, svelg unna 2 store glass vann med en eller to paracet og få i seg solid mat, gjør meg edru på ca 1-2 timer.

Anonymous poster hash: 53683...d79
Skrevet

Du burde kanskje skaffa deg barnepass om du blir fort full? Uansvarlig. Spis godt, legg ungen om noen timer og legg deg selv. Hvis du klarer. Ellers får du ringe etter barnepass. 

Anonymous poster hash: a4e1b...1be
Skrevet

Du burde kanskje skaffa deg barnepass om du blir fort full? Uansvarlig. Spis godt, legg ungen om noen timer og legg deg selv. Hvis du klarer. Ellers får du ringe etter barnepass. 

Og for din del håper jeg de bhg ansatte ikke så du var full! For det er jo bekymringsverdig. Men da har du vel lært til en annen gang :)

Skrevet

Kaffe gjør det bare verre!

Skrevet

Ja, jeg vet, det er utrolig umodent gjort av meg :(( Skjønner ikke hva jeg tenkte på! Ringte barnefaren på vei hjem fra testen, for å spørre om han kunne hente jenta vår i dag, men han trodde ikke på at jeg var sterkt beruset, og i tillegg hadde han allerede avtalt terning i kveld med sine kompiser :/ Jeg er verdens versste mamma, jeg drikekr faktisk aldri, så dette skremmer meg skikkelig... Hvor lang tid går det før jeg bliir edru igjen? Er så redd for jenta mi, vil ikke legge meg på soffan for er så redd for å sovne, skal ringe til en nabo nå og spørre om jenta vår kan komme på besøk i en time.. Jeg er så redd, hadde jeg visst hvor fort jeg blir full hadde jeg aldri medlt meg på denne testen,... :( Huff, er så sint på meg selv!!! :(

Skrevet

Det er umulig å bli edru før tiden, uansett hva du gjør. Man kan kaste opp for å forhindre at mer alkohol blir tatt opp, men det forutsetter at du kaster opp relativt kort tid etter at du tok siste glasset.

Det tar den tiden det tar for leveren din til ¨å bryte ned alkoholen, dusj og mat kan derimot få deg til å føle deg bedre ;) men du har fremdeles like høy promille... 

At datteren din ser deg påvirket en gang er ikke verdens undergang. Sett på en film eller få henne til å sysle med noe på egen hånd og prøv å oppføre deg normalt.

Skrevet

Nei, det var heldigvis bare en vikar igjen på jobb når jeg hennntet i bhg. Sa bare fort hei, og spurte om alt hadde gått bra, og de sa at jada hun hadde hatt en fin dag i bhg, jeg latet som om jeg var stressa, og forta meg ut av bhg. Håper hun ikke merka at jeg var full! Herlighet dette her er galskap fr amin side!! Hva var det jeg tenkte på`?`` Jo, jeg tenkte vel at det var letttjente penger, men nå skjønner jeg at det var skikkelig umordent gjort av meg :( HAr aldri vært full før... Jeg er så redd, tror dere at jeg vlir edru snart??? 

Skrevet

Dette må være det dårligste trolleriet jeg har lest her inne, ever.

Skrevet

Og takk for svarene firresten, jeg har sånn panikk nå, må bare prøve å oppføre meg normalt ja, men hode tmitt går sånn rundt og rundt... :(( Barenfaren ringte nå og sa han ka n stikke innom rett etter trening for å se om han kan n gjøre noe for meg, så snilt av han, må bar eprøve å underholde jent ami frem til da. 

Skrevet

Mitt tips er at du roer deg helt ned. Høres ut som du har rimelig kontroll, så ser ikke hvorfor du skal stresse så mye.

Skrevet

DEt er faktisk IKKE trolleri, Light of my life. Selv om jeg skulle ønske det. Dette her unnner jeg ingen :(  Det er desberre helt sant. Jeg tenkte at det var en lett måte å få 300 kr på, men så var det ikke det likevel :(

Skrevet

Elsker Livet: Takk for svar! Jeg liekr ikke å miste kontrollen, det er derfor jeg blir så stressa ,er så redd for att jeg skal sovnne fra jetna mi, og at hun skal se mammaen sin ful på sofaen :( Må prøve å hold emg våken, selv om h¨odet mitt går bare rundt og rundt og rundtt nå :( Hvor lang tid tar det før jeg kan forvente å bli edru? Noen som vet? HI

Skrevet

Unnskyld at jeg flirer litt! Men hvis du snakker sant, og ikke troller så vil jeg vel tro at du er over det verste nå snart? Hadde jeg havnet i en sånn situasjon, hadde jeg nok hatt mest panikk for barnehagehentingen. Men det har du jo unnagjort. Gjør som noen over her sier, sett på film eller barnetv for jenta, lag noe superenkelt til middag, skiver, havregrøt eller posetomatsuppe. Hold deg våken, og vær bevisst på sikkerhetsting - slå av kokeplata og sånt. Du blir snart edru, uten at jeg skal estimere timer og promille. Det går fint!! Men svimmel kommer du nok til å være en stund til.

Du får velge en skikkelig superfin presang til jenta di for gavekortet da, så ikke alt føles bortkastet ;-) 

All sympati! Det var sikkert ikke noe lurt gjort, men i blant velger man de rareste ting. Stress ned og la det blir en slappe av dag med mamma for datteren din, du får ikke gjort noe vettugt allikevel.

Skrevet

Dette går nok fint. Du virker som du har kontroll, ellers hadde du ikke skrevet her. Legg barnet etter barnetv og deg selv etterpå så ordner det seg. Forstår at det er ekkelt, hadde nok ringt besteforeldre etc om jeg følte jeg ikke hadde kontroll.......

Anonymous poster hash: 604d3...454
Skrevet

Det er vanlig å spytte ut ikke svelge ved smaking av alkohol. Trollmor

Anonymous poster hash: 1664c...c70

Skrevet

Tusen takker for svar! Og takk for at dere tar meg seriøøst! Kan til og med sende berkftelsen jeg fikk av firmaet om at jeg er påmeldt smakstesting av cider i dag kl. 15.00 til dere som tviler på at det er sant. Jeg skulle ønske det var tull.. men hvem er det som tuller om slike ting forrestenn?

Takk for beroligende svar, håper de ikke merka noe i bhgen. Jeg er ikke en slik mamma som drar på fest for å drikke og slikt  når jeg har barnefri en gang, så de ter derfor at jeg blir så sint på meg selv over dette her nå :( Jeg skal aldri drikke 4 store glass med alkohol igjen, noen gang i mitt liv igjen. Men skal kjøpe en kjempefin gave til jenta mi med gavekortet, det er et universalgavejort, så håpe den funker på lekebutikken også! Nå er det bare 1 time og 20 minutte r til barenfaren skal stikke innom, så må bare holde ut frem til da, uten å sovne fra jenta mi! 

Skrevet

Det er vanlig å spytte ut ikke svelge ved smaking av alkohol. Trollmor

Anonymous poster hash: 1664c...c70

Hva er e-postadressen din? Kan sendee deg berkeftelsen på at jeg snakker sant! Og nei, vi skulle ikke spytte ut, det var slik at du skulle drikke litt og litt og svare på spm på en iPad underveis :/ 

Skrevet

Haha... Må være en av de merkeligste trolleriene som har vært her inne tror jeg.

Ingen er vel så topptomme at de melder seg på noe slikt, på en mandag rett før ungen skal hentes i barnehagen vel. Da er man virkelig desperat etter de 300 kronene. *riste oppgitt på hodet*

Burde vel ha skjønt at alkohol gjør at man blir påvirket og dermed mindre kontroll osv.

Anonymous poster hash: 83845...0f5
Skrevet

Kjørte du bil da du hentet jenta i barnehagen?

Skrevet

Haha... Må være en av de merkeligste trolleriene som har vært her inne tror jeg.

Ingen er vel så topptomme at de melder seg på noe slikt, på en mandag rett før ungen skal hentes i barnehagen vel. Da er man virkelig desperat etter de 300 kronene. *riste oppgitt på hodet*

Burde vel ha skjønt at alkohol gjør at man blir påvirket og dermed mindre kontroll osv.

Anonymous poster hash: 83845...0f5

Hmm, kanskje det IKKE er trolleri da? SKjønner ikke hvorfor folk roper trolleri hver gang det kommer et "utradisjonelt" innlegg... NEI, det er ikke trolleri.. Grunnen til at jeg valgte å melde meg på var at jeg trodde det bare var snakk om et par "dråper" med cider.. IKKE 4 hele vinglass.... Når jeg først kom dit, tenkte jeg at jeg sikkert tåler disse 4 glassene utenn å bli full, og det gjorde jeg også forsåidt, helt til jeg reiste meg opp og da måtte jeg nesten hold emeg fast til døra... :/ Sitter her og skriver her nå, fordi det hjelper meg til å hold e meg våken... Håper barnefaren kommer snart......

Skrevet

Nei, heldigvis er det ikke så langt fra sentrum, til bhg, til leiligheten vår. Jeg syklet ned, men måtte trille sykkelen tilbake igjen. Det stodd i mailen at man ikke hadde lov til å kjøre bil til testen... HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...