Gå til innhold

Vanlig at baby på 7 mnd får vondt i magen av tomat (fra boks, og selvfølgelig kokt)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior gråt og styra noe fælt i natt, og var våken så og si hele tiden fra kl 01-05... Virket som han hadde vondt en plass. Det eneste endringen i matveien, som har ikke har spist mye av ellers, er at jeg hadde oppi en boks hakkede tomater i middagen hans i går.

Kan han ha fått vondt i magen av tomatene? Han begynner jo å bli ganske stor, så jeg trodde det skulle gå greit..

Kjenner ikke antydning til tenner, så jeg tror ikke han var våken pga det heller.

Fortsetter under...

Skrevet

Det kan fint gå an. Vår lillegutt reagerte på rømme helt frem til for et par mnd siden (han er 21 mnd). Tomat er jo ganske "sterk" iallfall for små mager. Så det kan absolutt være grunnen ja. Men tror ikke det er farlig. Bare ubehagelig for barn og foreldre.

Skrevet

Det kan fint gå an. Vår lillegutt reagerte på rømme helt frem til for et par mnd siden (han er 21 mnd). Tomat er jo ganske "sterk" iallfall for små mager. Så det kan absolutt være grunnen ja. Men tror ikke det er farlig. Bare ubehagelig for barn og foreldre.

Kanskje jeg skal prøve å lage noe annet, uten tomat i dag, så ser jeg om det blir bedring.

Takk for at du tok deg tid til å svare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...