Gå til innhold

Finnes det hensynsfulle overleger....?

Anbefalte innlegg

Det er jeg spent på å finne ut.....

Fødselslegen min sendte i dag henvisning til overlege om mulighet for å fremskynde mitt ks fra én til to uker før termin, grunnet ekstrem søvnmangel.

Slitt med søvn i over tre mnd nå, og har blitt deprimert og fått angst pga dette.

Har en følelse av at overlege, som aldri har møtt meg, kommer til å avvise forespørselen - for hun tenker helt sikkert 100% på barnets beste, og får ikke inntrykk av hvor ille jeg faktisk har det, siden jeg ikke får forklart henne dette ansikt til ansikt....

Ikke får jeg noe hjelp til å sove heller - og nå kunne fire uker like gjerne vært fire mnd for min del.....

Nedfor og lei :-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057577-finnes-det-hensynsfulle-overleger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det finnes hensynsfulle overleger!:) på min avdeling er overlegen den mest hensynsfulle og snilleste av alle..;) klart det finnes det motsatte også.. Tror nok at legenegenerelr hører på og tar hensyn till hverandres anbefalinger..:) håper det ordner seg for deg iallefall! :)

Lykke til!

Jeg har utelukkende god erfaring med de overlegene jeg har vært i kontakt med på Rikshospitalet gjennom to svangerskap.

(Og har både fått fremskyndet keisersnitt første gang og innvilget to uker før termin denne gangen, begge ganger grunnet sykdom hos meg som ikke i seg selv påvirker barnet).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...