Gå til innhold

idag er det enselig vår tur..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..til tidlig ultralyd!Vi skal ikveld å jeg grugleder meg veldig!!Jeg er så spent på om alt er ok,er det 1eller fler..??Spennende..!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til Spire nr2! :-)

Det er veldig spennende, og såfremt alt er bra inne i hulen, så kommer du til å smile fra øre til øre i flere dager! ;-) 

Skrevet

Takk for det nordlys13 og eneleh_;-) Ja la oss håpe vi kam smile hele veien hjem til den kommende storebroren med nyheten!!

Skrevet

Du hadde helt rett eneleh_ : Jeg smiler hele veien rundt å litt til.. :D  :D  :D  :D 

Alt var helt topp med den lille spiren, 5 fingre på hver hånd,sprelte med to flotte bein og var ganske så aktiv inni der..!!Jordmor lo godt flere ganger for det var ikke mange øyeblikkene spiren holdt seg helt i ro så hun fikk målt litt ;) hihi..Nå er jeg så lettet, og lykkelig ..!! Det er så uvirkelig, hr ikke helt gått opp for meg enda..!Gleder meg til ukene går, og jeg etterhvert kjenner spiren sparke..!!Sukk..Dette er herlig ;)  :wub: 

Skrevet

Så godt å høre! :-) 

Skrevet

Så utrolig moro å høre!  :D Kan se for meg at det må være en ubsekrivelig fantastisk følelse ja :wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...