Gå til innhold

Flere som har opplevd murringer i rygg og mage i uke 17?

Anbefalte innlegg

Det driver å murrer litt og det har det gjort siden i går efta.

Jeg ble litt bekymret igår kveld og ringte føden for å høre om dette var normalt, og som de alltid sier så kunne dette være normalt men vil selfølgelig ikke gi noen garanti.

Det har ikke blitt verre men fortstt ubehagelig, nesten som litt menssmerter.

Nå har ikke jeg vært på do på noen dager og kjenner at jeg burde vært der, kan det ha noe og si?

er det fortsatt bare livmora som vokser som jeg kjenner?

Noen med noen erfaringer?

Fortsetter under...

Jeg har i hvert fall hatt menssmerter av og på gjennom hele svangerskapet. Hadde et opphold fra uke 12 ca til uke 19, og da ble jeg litt bekymret sånn som deg når det plutselig dukket opp igjen.. men ingen skade skjedd her hvert fall :)

Tusen tak for svar! :)

liker ikke at det dukker opp igjen altså....men jeg har ikke hatt noen blødninger så det er jo bra.

men i går kveld så hadde jeg det veldig i korsryggen, og det var utrolig ubehagelig.

Men da kjente jeg litt ilinger i rompa også og begynte å få mistanke om bekkenløsning/låsning.

Kjente det veldig godt når jeg lå på ryggen i senga.

søkte litt på nettet og det står veldig mye vagt der altså ang bekkenløsning.

kan det kjennes ut som murringer på den måten?

de murringene i magen er litt sånn rare innimellom....noen ganger kjennes det ut som menssmerter og andre ganger kjenner jeg meg mer rett og slett litt mørbanka og øm.

æsj...bare bekymringer ved graviditet... :)  lurer på når jeg skal klare å senke skuldrene helt jeg.

Det at det vokser gjør vondt, menssmerter har jeg hatt stort sett hele svangerskapet alle gangene, har det nå og.

Senker skuldrene? Kanskje når barnet et 25?

Men lite trolig, hehe.

Man lærer seg å leve med bekymringene.

:)

hehe :)

det er det jeg er redd for!

Jeg har tenkt som så at: bare jeg kommer til uke 12, da skal jeg senke skuldrene!

hmm....bare jeg kommer til uke 30 da er det en reell sjanse for at de klarer å redde barnet hvis det blir for tidlig født, da slapper jeg av.

bare jeg kommer over fødselen så og født normalt og har ett barn med 10 fingre og tær og frisk og rask, da skal jeg slutte å bekymre meg!

bare jeg kommer over ett års alderen og faren for krybbedød er over, da senker jeg skuldrene!

Men det dukker vel opp noe da også tidsnok tenker jeg ;)

Ja, hehe.

Det dukket stadig opp ting.

Min eldste er tenåring, tenk, ikke lenge til han tenker på lappen, så kommer russetida .

Man finner alltid ting å bekymre seg for, man må bare ikke fokusere så mye på det:)

Annonse

Har alltid bekymringer så fort man har skaffet seg barn ja ;)

Går nok helst bra skal du se :) Har hatt mye ubehag i magen og ryggen og hele bekkenområdet jeg også, men greier alltid å finne en naturlig forklaring, og da roer jeg meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...