kjersti83 Skrevet 23. august 2013 #51 Del Skrevet 23. august 2013 Her er også hodet festet, magen er sunket og har kynnere hele tiden. Slimproppen har gått også, så venter bare på at lillegutt skal komme:) Har termin 7 sept. Er ikke lei da dagene går så fort med en 2 åring i hus. Meeeen, hadde vært veldig gøy med fødsel siden mamma kommer på besøk i blir her i 14 dager. I tillegg er broren min med fam på ferie her nå i 1 uke. Ellers så er formen ikke så aller verst. Bekkenløsningen har vært bra i 14 dager. helt siden babyen snudde seg fra sete til hodeleie:) D verste nå er de evige kynnerne. Passer dårlig med redebygging. D vaskes å ryddes på mange rare plasser i huset;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057523-septemberkn%C3%B8tt/page/3/#findComment-145623232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyønske1984 Skrevet 23. august 2013 #52 Del Skrevet 23. august 2013 Her er formen generelt god og humøret er på topp Gleder meg til å gå inn i septembermånde, kun 1 mnd igjen til mitt første barn Sliter litt med bekkenløsning når jeg går for lenge, kjenner det både forann og bak, men forsøker allikevell å gå i 45 min hver dag pga. mosjon og at jeg har en hund Ellers presser det mye nedover i bekkenet den siste uka, vet ikke om det kanskje er hodet som fester seg. På kontroll i uk 34 lå babyen med hodet ned, så håper det fortsatt gjør det på kontroll nå onsdag (uke37). Mye hikking og kynnere fra lillejenta Ellers er det også her myyyye redebygging. Har til og med aviset fryseren, som om det ikke blir baby hvis ikke det også er i orden Kos dere de siste ukene! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057523-septemberkn%C3%B8tt/page/3/#findComment-145623522 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 23. august 2013 #53 Del Skrevet 23. august 2013 Her går det forsåvidt greit, men det er kun fordi jeg ser lyset i enden av tunnelen. Termin 7.september, men forventer fødsel på overtid denne 4. gangen også. Klarer knapt å gå nå pga bekkensmerter og konstant nedpress. Sover dårlig pga mer eller mindre konstant halsbrann, rastløse ben og hyppig tissing på natten. Tisser i gjennomsnitt 2 liter pr natt fordelt på 6-10 oppvåkninger mellom kl 0100 og 0700. (Ja, jeg tisser seriøst i ei vaskebøtte jeg har stående på soverommet. Alternativet er å tisse i sengen). Symfysemålet går nå over alle grenser til tross for at magen har sunket og hodet er festet (trodde legen). Så sliter med å få puste ordentlig og bekymrer meg litt for at barnet er stort. Men sånn ellers går det bra altså Ingen alvorlige komplikasjoner med hverken meg eller baby. Samboer og de 3 barna vi allerede har er friske og fine, og det er tross alt det viktigste. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057523-septemberkn%C3%B8tt/page/3/#findComment-145623782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 23. august 2013 #54 Del Skrevet 23. august 2013 Kjersti83: kjenner forsåvidt igjen det med at dagene går fort. På én side rekker jeg ikke venne meg til den ene uken før jeg begynner på den neste, men på den annen side så er jeg så sliten og har så mange småvondter nå at jeg begynner å bli utålmodig Babyønske1984: Så deilig å være i så god form! Hehe... Klart babyen kommer selv om fryseren ikke er aviset, men det er jo veldig greit å ha gjort, da! Er ikke sikkert det blir så mye tid til det før på nyåret.. Jeg skulle ønske jeg kunne drive mer redebygging, men her stopper det av seg selv. Blir fryktelig fort sliten (og da også så usigelig sliten!) og må ta det mye med ro for å holde blodtrykket nede. Plutselig_gravid: huff, det høres forferdelig ut med så mye plager... Håper tiden fram til fødsel går raskt for deg, og at du slipper så veldig mange dager over. Ellers har du jo rett i at det aller viktigste er at babyene (og den øvrige familien) er friske og i tillegg bor vi i et land der det tross alt er trygt å føde! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057523-septemberkn%C3%B8tt/page/3/#findComment-145623941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå