Tøffe Tøflus Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Trenger en ammekjole innen fredag. Rekker jeg å få den levert, eller bør jeg safe med å finne noe i butikk? Synes det er så lite å velge i butikken, og stress å prøve klær med baby på slep... Bor i Oslo, så burde jo egentlig være mulig å finne noe i butikker her. Tar gjerne imot tips til det også hvis noen har.
Plutselig_gravid Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Litt varierende, men pleier stort sett å få varene levert innen 2-3 dager. Så lenge varen er på lager går det rimelig kjapt!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Ja, det bruker å ta 2 - 3 dager OM de har varen på lager riktignok, og det opplyses når man bestiller. Anonymous poster hash: 405cf...af5
C&M&H Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Det går også an å bestille ekspresslevering, men det koster ekstra. Da får du det dagen etter!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Det kan bli litt knapp tid. Men det varierer hvor rakst det går. Noen ganger sender de samme dag, andre ganger går det en uke før den sendes. Jeg har en forsendelse underveis nå og den har tatt litt lenger tid enn det normalt gjør. Men mulig du kan rekke å få den innen fredag om du velger ekspresslevering. Anonymous poster hash: 88e19...828
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Ja, du får den før Fredag om du bestiller idag. Jeg har bestilt 2 ganger fra elles, og begge gangene fikk jeg varen to dager etter jeg hadde bestilt. Anonymous poster hash: 98fd7...b27
Pesta Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Jeg fikk halvparten av varene mine etter 4 dager, resten venter jeg ennå på (2 uker etter bestilling) til trodd for at det stod at de skulle leveres etter 7-9 virkedager.. Men det er vel sikkert heller unntaket enn regelen, så du kan nok ta sjansen om de har det du skal bestille på lager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå