Gå til innhold

Barnedans kurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å prøve foreldre og barn dansing. Ser de fleste tilbyr det fra 3år, men noen fra 2år. Min blir 2år i august. Har noen noen erfaringer med barnedans for 2åringer? Er de for små, evt når begynte ditt barn med barnedans?

Vi gikk på babysang i barselstiden og det likte vi begge veldig godt. Har lyst til å gjøre noe organisert bare meg og 2åringen en gang i uken.

Anonymous poster hash: 3b63b...a41

Videoannonse
Annonse
Gjest Anybody
Skrevet

Lurer jeg også veldig på. Ser de har barnedans her jeg bor for 2 åringer :) lek til musikk og dans :)

Skrevet

Lurer jeg også veldig på. Ser de har barnedans her jeg bor for 2 åringer :) lek til musikk og dans :)

Ja virker veldig gøy! Har dere meldt dere på eller i tankeboksen? Er litt usikker på hvordan det arrangeres osv og om en 2åring er for liten...?

Gjest Anybody
Skrevet

Ja virker veldig gøy! Har dere meldt dere på eller i tankeboksen? Er litt usikker på hvordan det arrangeres osv og om en 2åring er for liten...?

Jeg lurer også på om de er litt små? Men er jo 2 år for en grunn tenker jeg, så fungerer jo tydeligvis for en del :) vi er i tenkeboksen. Men hun elsker både musikk og dans så tenkte å stikke innom en dag å se på og melde henne på til høsten :)

Step up heter det her. Hvilket sted har dere tenkt på?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg har hatt med min fra tidlig alder, og hun har elsket det. Det vil jo være lek og moro, ikke organiserte greier.

Skrevet

Er det et opplegg hvor foreldrene også er med? Det høres jo ikke så dumt ut når de er så små som 2 år. Ved vår lokale danseskole har de barnedans fra 3 år, men da får ikke foreldre være med, men må vente ute. Det fungerer fint.

Uansett, våre erfaringer med barnedans er veldig gode, for trivsel og for motorikken. :)

Skrevet

Jeg lurer også på om de er litt små? Men er jo 2 år for en grunn tenker jeg, så fungerer jo tydeligvis for en del :) vi er i tenkeboksen. Men hun elsker både musikk og dans så tenkte å stikke innom en dag å se på og melde henne på til høsten :)

Step up heter det her. Hvilket sted har dere tenkt på?

Jump dansestudio er det vi vurderer...

Skrevet

Er det et opplegg hvor foreldrene også er med? Det høres jo ikke så dumt ut når de er så små som 2 år. Ved vår lokale danseskole har de barnedans fra 3 år, men da får ikke foreldre være med, men må vente ute. Det fungerer fint.

Uansett, våre erfaringer med barnedans er veldig gode, for trivsel og for motorikken. :)

Ja foreldrene er med:) min lille er en ordentlig mammadalt så ville ikke vært et alternativ ellers, og tenker det kan være hyggelig mor-sønn tid også:)

Skrevet

Ja foreldrene er med:) min lille er en ordentlig mammadalt så ville ikke vært et alternativ ellers, og tenker det kan være hyggelig mor-sønn tid også :)

Det høres veldig koselig ut, og trygt for de som er sjenerte og ikke tør å dra alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...