Ina.89 Skrevet 17. juni 2013 #1 Del Skrevet 17. juni 2013 Min lille er 8 mnd og har aldri tatt flaske før nå. Er det dumt å begynne med flaske så sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 17. juni 2013 #2 Del Skrevet 17. juni 2013 Hvorfor vil du det? Hvorfor ikke en suttekopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 17. juni 2013 #3 Del Skrevet 17. juni 2013 Min gutt på 8 mnd har aldri tatt hverken smokk eller flaske. Skulle faktisk ønske det... da jeg blir brukt som en levende smokk...! Eneste 'kosen' han har er puppene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina.89 Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 17. juni 2013 Hvor lenge gir dere melk på flaske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 17. juni 2013 #5 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg kommer til å slutte med flasken når min datter knekker koden med suttekopp. Det gjorde jeg også med min første datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina.89 Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg kommer til å slutte med flasken når min datter knekker koden med suttekopp. Det gjorde jeg også med min første datter. Mi lille er 8mnd. Ammer kun morgen og kveld. Spiser grøt morgen og kveld , middagsglass og frukt/brød som mellommåltid. Vann fra tutekopp. Hvis jeg nå sluttet å amme morgen og kveld, får hun i seg nok væske da? Vil ikke ha mme fra flaske eller tutekopp, så da blir det kun vann.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 17. juni 2013 #7 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg kommer til å slutte med flasken når min datter knekker koden med suttekopp. Det gjorde jeg også med min første datter. Mi lille er 8mnd. Ammer kun morgen og kveld. Spiser grøt morgen og kveld , middagsglass og frukt/brød som mellommåltid. Vann fra tutekopp. Hvis jeg nå sluttet å amme morgen og kveld, får hun i seg nok væske da? Vil ikke ha mme fra flaske eller tutekopp, så da blir det kun vann.... Sanynligvis ikke. Du kan jo fortsette å tilby vann og prøve med mme, men trolig vil hun ta nok væske likevel. Friske barn regulerer dette selv sies det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fake-blonde Skrevet 17. juni 2013 #8 Del Skrevet 17. juni 2013 Du kan gi Mme på glass og mates med skje, det gjorde min kusine siden gutten hennes nektet flaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå