Gå til innhold

Begynne med flaske nå?

Ina.89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min gutt på 8 mnd har aldri tatt hverken smokk eller flaske. Skulle faktisk ønske det... da jeg blir brukt som en levende smokk...! Eneste 'kosen' han har er puppene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å slutte med flasken når min datter knekker koden med suttekopp. Det gjorde jeg også med min første datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å slutte med flasken når min datter knekker koden med suttekopp. Det gjorde jeg også med min første datter.

Mi lille er 8mnd. Ammer kun morgen og kveld. Spiser grøt morgen og kveld , middagsglass og frukt/brød som mellommåltid. Vann fra tutekopp. Hvis jeg nå sluttet å amme morgen og kveld, får hun i seg nok væske da? Vil ikke ha mme fra flaske eller tutekopp, så da blir det kun vann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mi lille er 8mnd. Ammer kun morgen og kveld. Spiser grøt morgen og kveld , middagsglass og frukt/brød som mellommåltid. Vann fra tutekopp. Hvis jeg nå sluttet å amme morgen og kveld, får hun i seg nok væske da? Vil ikke ha mme fra flaske eller tutekopp, så da blir det kun vann....

Sanynligvis ikke. Du kan jo fortsette å tilby vann og prøve med mme, men trolig vil hun ta nok væske likevel. Friske barn regulerer dette selv sies det.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...