Gå til innhold

Jeg har født og det gjekk som en drøm!

Anbefalte innlegg

Ikke har jeg fattet det heller. Alltid gått på overtid og blitt satt i gang. Denne gangen startet det helt selv. Uke 39+0.

Jeg satt faktisk med pcen i fanger og skrev på siden her når jeg fikk fire kynnere/smårier på rappen. Tenkte at NÅ måtte jeg bare komme meg i dusjen. Hadde utsatt det hele dagen.

Når jeg kom meg opp på bena gjekk vannet. Ringte etter barnevakter og føden, tok en kjapp dusj og reiste inn.

Når vi kom inn hadde jeg bare 2cm åpning og trodde jeg skulle stryke med. Dette tar nok hele natten og motet forsvant. Ble likevell puttet inn på ei fødestue i ei fdeseng siden jeg har født så fort før.

1time og 10minutter senere var prinsessa ute!! Det var råtøft mens det stod på, og det hele gjekk så fort at jeg ikke skjønte at jeg hadde født etterpå.

1døgn senere krysset jeg sykehusområdet påegne ben for å komme til apoteket. 1,5døgn senere dro jeg hjem.

N koser vi oss som bare det. Tror vi sloss om å kose.

Jeg må ut på shopping etter mindre klær denne uken. Trodde jeg nok en gang fikk en stor baby som gjekk rett inn i 62. Men her druknes det i 56.

Lykke til alle sammen!!

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...