*Lykkeliten* Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 (endret) Selv om jeg er mye kvalm om dagen, så frister det kun mat/middag med mye smak i.. Hvordan er det med dere? Er 6 uker på vei i mårn.. Endret 16. juni 2013 av *Lykkeliten*
lillja90 Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Ja samme her men merker magen egentlig ikke burde få det (blir så utrolig kvalm av det!) Men ja sterk mat har aldri fristet mer enn det gjør nå Har aldri vært noen fan av sterk mat før! er 7+5
Spire nr.2 <3 Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Jeg også..!!vil helst bare ha masse krydder og gode smaker på alt jeg spiser..Mmmm..:-)
*Lykkeliten* Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2013 Har spist karri pizza andre dagen på rad nu... Nyydelig og med masse kryddersmak! Blir kvalm av lukta men elsker smaken.. Rart det her..
*Lykkeliten* Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2013 Det er kyllingfileet som er hoved ingrediens på pizzaen, og den er krydret med karri tror jeg.. hehe.. Kjøpes på en kafe her i byen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå