Gå til innhold

Hvor har dere kjøpt barnevognen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kiddies24.de. Masse å spare. Jeg bestilte tkf joggster twist med alt mulig tilbehør. Tror vi sparte 4000-5000,- etter moms/toll osv. Så det er mye. Ellers har vi kjøpt en vogn til, Bugaboo Donkey. Den kjøpte vi på nattåpent BabyShop og fikk 25% avslag. Billigere hadde det ikke blitt å bestille den fra et annet land ( hvertfall ikke der jeg sjekket inkl mva og toll) så man kan jo holde utkikk etter tilbud her til lands også :-)

Annonse

Jeg kjøpte på nett fra Polen. Trur siden het familyshop.pl og der kjøpte jeg kopien til Emmaljunga, stor og fin, men lett vogn som jeg forelsket meg i med en gang! Betalte 2000kr! Som er mye for en vogn i Polen, men ikke så mye for oss Nordmenn. 

Annonse

Man bør gjøre litt undersøkelser før man setter seg i bilen til Sverige. Butikken vi dro til rett over grensen solgte ikke emmaljunga. Og brio vogn kom på tilbud i Norge like etterpå til billigere pris og med nyere modell.

Nei,men hadde du kjørt ti minutter til lengre inn i Sverige hadde du fått emmaljunga til en betydelig lavere pris enn i Norge. (i Strømstad; og det er ikke veldig mye lengre enn Svinesund) men er helt klart at man ellers må holde øynene åpne, for ALT er ikke billigere i Sverige til enhver tid.. Kan være kampanjer her hjemme som er bedre i enkelte tilfeller :) har selv kjøpt emmaljunga på kattis i Strømstad og det ble mye billigere enn i Norge. Skal sies at vi bor nærme grensa og dermed kan vi like greit dra dit som et annet sted om det skulle skje noe med vogna..

Sparer 2-3000 på å reise på babyshop o Strømstad på emmaljunga hvertfall.

ikke på duo edge. Vi hadde spart toppen 500 kr så da kjøpte vi liksågodt her vi bor. Litt lettere med tanke på evt oppfølging av feil o.l.
. Jeg har duo Edge og gikk fra 9800 i Norge til 7100 i Sverige inkl stellevæske og alt stæsj Endret av sonja77

Man bør gjøre litt undersøkelser før man setter seg i bilen til Sverige. Butikken vi dro til rett over grensen solgte ikke emmaljunga. Og brio vogn kom på tilbud i Norge like etterpå til billigere pris og med nyere modell.

Nei,men hadde du kjørt ti minutter til lengre inn i Sverige hadde du fått emmaljunga til en betydelig lavere pris enn i Norge. (i Strømstad; og det er ikke veldig mye lengre enn Svinesund) men er helt klart at man ellers må holde øynene åpne, for ALT er ikke billigere i Sverige til enhver tid.. Kan være kampanjer her hjemme som er bedre i enkelte tilfeller :) har selv kjøpt emmaljunga på kattis i Strømstad og det ble mye billigere enn i Norge. Skal sies at vi bor nærme grensa og dermed kan vi like greit dra dit som et annet sted om det skulle skje noe med vogna..
. Den på nordbyen er dyrere enn den i Strømstad ja. Har ik opplevd at ting er dyrere i Sverige enn i Norge men de har ofte samme pris, da får man i tilfelle bare kursen. 'En d hjelper jo litt. Men følger man m på tilbud i Norge så er d klart man kan få mye billig her og:)

Vi kjøpte singelvognene tilstorebror (ja 2, vi hadde en sørpå og en nordpå) på åpningssalg av en babycarebutikk. Nå blir én av de vogn til lillebror, og søskenvogna bestilte vi fra køpbarnvagn.no (ikke så mye å spare, men vi slapp å ha svart vogn) :-D

Vi har kjøpt Emmaljunga Mondil Duo med stelleveske,fotopose,vogn adapter til maxi cosi bilsete og urban voksipose. Vi fikk alt for 11.000kr. Kjøpt på en norsk butikk i Drammen. Veldig fornøyd med tilbudet vi fikk, fordi bare urban voksi posen koster 1999kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...