lillemirakel2014 Skrevet 16. juni 2013 #1 Del Skrevet 16. juni 2013 Hei dere! Da ser det ut til at jeg må tilbake til dere etter et nytt, men kort opphold på 1.tri. Har 4 SA/MA bak meg fra før av så hører jo egentlig til hos "slitere", men ønsker å kunne delta her også. På 5+6 (nå på fredag) begynte jeg å styrtblø på en uterestaurant i Krakow, flott å være på tur med mamma og så skal dette skje!), samt at alle symptomer var blitt borte, og en følelse av "det har gått galt igjen" kom smygende. Slik har det vært de siste 4 ganger så begynner å kjenne det igjen. Desverre. Blødningen stoppet utover dagen i går, men det var veldig tøft å gå å holde det skjult i hele går helt frem til jeg kom tibake til Norge.. Jeg ønsket selvfølgelig å dra rett på sykehuset i gårkveld for å få det bekreftet på UL nok en gang, få tablettene og bli ferdig med prosessen. - det fikk jeg da altså ikke. Sykehuset nektet å ta meg inn såfremt jeg ikke hadde veldig store smerter eller en ny og kjempekraftig blødning. Flott behandling av ei som har mistet 4 ganger før! Så her sitter jeg i dag og venter.. venter på at morgendagen skal komme så jeg kan få henvisning fra fastlegen for SÅ å få lov til å komme på sykehuset... Helt fantastisk... Så kjenner jeg gleder meg til morgendagen er OVER og at vi etterhvert kan begynne med blanke ark igjen. Selv om jeg kjenner på at det blir bare tøffere og tøffere for hver gang.... og den siste var nå i mars"/ Det var da min korte og triste historie, men er ingen rundt meg, av de få som vet, som egentlig forstår hvordan dette føles og hvordan det tar på psykisk. Så derfor finner jeg min trøst i å være her inne sammen med dere flotte damer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057372-tilbake-til-start-for-5-gang-kortvarig-glede-denne-gang-ogs%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 16. juni 2013 #2 Del Skrevet 16. juni 2013 Uff så grusomt :( Og det at du måtte holde det skjult er tøft!! Den smerten,redselen og tomheten man føler underveis er ubeskrivelig, og når en i tillegg får null støtte fra sykehus, føler man seg sparket når man ligger nede :| Du er tøff, og det kan ingen ta fra deg! At du finner styrke til å prøve igjen,sier mye om hvor beinhard du er!! Vil få gi deg en god klem og ønske deg lykke til videre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057372-tilbake-til-start-for-5-gang-kortvarig-glede-denne-gang-ogs%C3%A5/#findComment-145442093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 17. juni 2013 #3 Del Skrevet 17. juni 2013 Huff, for en usigelig trist opplevelse og veldig, veldig leit å møte et helsevesen du ikke opplever tar vare på deg. Håper du snart kan starte med blanke ark, som du sier, og at en sterk, standhaftig spire sitter før du aner. Har legen hatt noen teorier om hvorfor du mister så mange ganger? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057372-tilbake-til-start-for-5-gang-kortvarig-glede-denne-gang-ogs%C3%A5/#findComment-145443942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå