Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leonora synes jeg er helt nydelig, men både mannen og jeg har så trauste, norske navn at det ville sett rart ut om vi hadde brukt det ;-)

Rafael klarer jeg av en eller annen grunn ikke å se på som et ordentlig navn! Det blir litt tegneserie for meg på en måte.. :-/

Dagens favoritter er Agnes og Amund

Nova: Fin klang, litt uvant men liker det bedre og bedre.

Silas: Flott navn, god klang, maskulint uten å være hardt.

Dagens navn:

Vera og Valdemar

Liker ingen av dem. Vera minner meg bare om å være. Valdemar er ikke fonetisk pent.

Kristianne og Wilhelm

Anonymous poster hash: eeb9e...14b

Annonse

Leah og Theo er på min favorittliste, så disse liker jeg veldig godt! Synes begge navna er søte, og ikke for harde. Fine "på papiret" er de også :)

Dagens navn; Sophia og Leander 

Sophia er koselig - liker bedre Sofia da :) 

Leander er alt for oppbrukt etter min smak. 

Mine favoritter i dag: Mathilde og Albert

Annonse

• 1 år senere...

Fiona minner meg bare om dama til Shrek, blir rart for meg. Sivert synes jeg er super søtt og var veldig forelska i en Sivert på vgs som den blonde tynne flotte venninna mi selvsagt klarte å kapre :)

Dagens fineste navn: Frikk og Frøya

Anonymous poster hash: 95ff3...45d

Frikk, da tenker jeg på en liten søt pusekatt som er oransj og litt rampete.

Frøya, da tenker jeg sterk kvinne.

Ella og Marco

Ella liker jeg litt, mest fordi jeg assosierer det med ei herlig jente jeg hadde i barnehagen før. Men jeg føler det er litt amputert, akkurat som det skulle hatt en bokstav foran.

Marco er enkelt og greit, men dersom det er til et typisk norsk barn føler jeg det blir for unorsk. Passer dersom en eller begge foreldrene er utenlandske da :-)

Mine favoritter idag : iben og oskar.

Anonymous poster hash: 79f9c...97d

Frikk, da tenker jeg på en liten søt pusekatt som er oransj og litt rampete.

Frøya, da tenker jeg sterk kvinne.

Ella og Marco

Ella liker jeg litt, mest fordi jeg assosierer det med ei herlig jente jeg hadde i barnehagen før. Men jeg føler det er litt amputert, akkurat som det skulle hatt en bokstav foran.

Marco er enkelt og greit, men dersom det er til et typisk norsk barn føler jeg det blir for unorsk. Passer dersom en eller begge foreldrene er utenlandske da :-)

Mine favoritter idag : iben og oskar.

Anonymous poster hash: 79f9c...97d

Iben: Pent men ville lagt et kjønnsspesifikt andrenavn til så ingen er tvil og så barnet har muligheten for å bruke det i f eks epostadresser mm hvis det ønsker.

Oskar: Flott og royalt.

Dagens navn:

Eliane og Emanuel

Eliane minner meg om en fæl jente jeg gikk på skole med, så liker det dessverre ikke. 

Emanuel er helt ok. Tenker egentlig bare på Emanuel Desperados :P

Begge er litt for unorske for meg.

Dagens:

Håkon og Una

Anonymous poster hash: aeefc...93c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...