Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Alfred er kjempekoselig, får assosiasjoner til Emil, men det er ikke negativt i mine øyne :-) Caelie kan være fint om barnet har engelsktalende gener, passer kanskje ikke så godt til et norskt barn. Blir litt usikker på uttale, i tillegg til at det fins flere ulike skrivemåter.

Dagens favoritter:

Eilev og Lovisa

Da jeg var yngre tenkte jeg at hvis jeg fikk en sønn noen gang skulle han hete Tobias, så ja, jeg liker navnet godt!

Men da jeg fikk en sønn ble han å hete Elias, hehe :) ikke så ulikt egentlig da;)

Lydia er helt ok, men ville ikke valgt det selv.....

Mine favoritter i dag: Kian og Alina

Annonse

Aliona... Aldri hort for, hores litt for hjemmesnekret ut... Minner meg om en blomst. (som ikke nodvendigvis trenger vaere saa dumt, men hadde nok trengt en liten stund paa aa bli vant til det navnet...)
Dexter... Litt toft! Men minner meg alt for mye om den barne tegne serien med samme navn. Som med Aliona hadde jeg nok trengt litt tid til aa bli vant til Dexter ogsaa.

Finest i dag: Freya og Fenris

Anonymous poster hash: b5d25...342

Annonse

Adrian: Helt OK, ikke det peneste navnet jeg vet om.

Jenny: Kjempefint og koselig.

Mine favoritter: Henny og Ulrik

Anonymous poster hash: aeefc...93c

Henny er helt greit, forbinder det med et kallenavn. Ulrik luker jeg ikke, men så liker jeg heller ikke andre navn på U.

Dagens:

Olafia (islandsk, uttales Olavia)

Elliot

Anonymous poster hash: eeb9e...14b

Niklas er ok, men kjenner en del svensker i 30-35 årsalderen som heter det, så for meg er det litt "oppbrukt". Annika er et søtt jentenavn, men blir for langt for meg. Jeg liker best tostavelsesnavn. Tenker også litt på Pippi :)

Hedvig og Trygve

prøver idag og, med navn samboeren foreslo;)

Hedvig er tøft og pent samtidig, liker det.

Trygve het en av mine besteforeldre. veldig gode assosiasjoner, men veldig gammelmann navn i for min del:) men det er fint.

Malin og Andor

Andor er en av mine "gamle" favoritter. Hadde nesten glemt det navnet. Det må skrives opp på lista igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...