Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Er det noe man kan gjøre for at det skal heale??? Har fått en del blåmerker etter utdrikningslaget mitt i i går! Og jeg skal gifte meg på lørdag!!!! Hva gjør jeg? Det ene på armen er ganske dypt!! Hjelp!! Anonymous poster hash: d912b...1ad
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 *fnis* foundation funker på armer også..
Himmel og hav Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Kjøp Hirudoid på apoteket og smør på 3-4 ganger om dagen. Det kan få helingsprosessen til å gå raskere. Ellers så går det an å smøre foundation på dem og prøve å dekke dem til på bryllupsdagen.
HvittHus Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Fikk noen kraftige blåmerker sist lørdag og de er lilla og gule nå. Du kan jo prøve Hirudoid krem.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Fikk noen kraftige blåmerker sist lørdag og de er lilla og gule nå. Du kan jo prøve Hirudoid krem. Viser de godt nå? Eller har de blitt dusere??? Anonymous poster hash: d912b...1ad
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Kjøp Hirudoid på apoteket og smør på 3-4 ganger om dagen. Det kan få helingsprosessen til å gå raskere. Ellers så går det an å smøre foundation på dem og prøve å dekke dem til på bryllupsdagen. Virker den? Kan de bli borte til lørdag?? Anonymous poster hash: d912b...1ad
Himmel og hav Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Kjøp Hirudoid på apoteket og smør på 3-4 ganger om dagen. Det kan få helingsprosessen til å gå raskere. Ellers så går det an å smøre foundation på dem og prøve å dekke dem til på bryllupsdagen. Virker den? Kan de bli borte til lørdag?? Anonymous poster hash: d912b...1ad Det er det umulig å svare på. Det kommer jo an på størrelse og en hel haug andre faktorer. Men Hirudoid skal hjelpe. Håper det ordner seg!
HvittHus Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Fikk noen kraftige blåmerker sist lørdag og de er lilla og gule nå. Du kan jo prøve Hirudoid krem. Viser de godt nå? Eller har de blitt dusere??? Anonymous poster hash: d912b...1ad De har blitt dusere, men vises godt ja. Men det var en skikkelig skrell jeg fikk, og jeg var i tillegg veldig hoven. Men jeg ville ha prøvd denne kremen, og så gardert meg med et dekkende produkt beregnet på formålet.
MammantilNurket Skrevet 16. juni 2013 #9 Skrevet 16. juni 2013 Er det noe man kan gjøre for at det skal heale??? Har fått en del blåmerker etter utdrikningslaget mitt i i går! Og jeg skal gifte meg på lørdag!!!! Hva gjør jeg? Det ene på armen er ganske dypt!! Hjelp!! Anonymous poster hash: d912b...1ad Lurer veeeeldig på hva som foregikk på utdrikningslaget ditt
Gjest Dr. Grey Skrevet 16. juni 2013 #10 Skrevet 16. juni 2013 Er det noe man kan gjøre for at det skal heale??? Har fått en del blåmerker etter utdrikningslaget mitt i i går! Og jeg skal gifte meg på lørdag!!!! Hva gjør jeg? Det ene på armen er ganske dypt!! Hjelp!! Anonymous poster hash: d912b...1ad Lurer veeeeldig på hva som foregikk på utdrikningslaget ditt Hehe, var det jeg også lurte på..
MammantilNurket Skrevet 16. juni 2013 #11 Skrevet 16. juni 2013 Er det noe man kan gjøre for at det skal heale??? Har fått en del blåmerker etter utdrikningslaget mitt i i går! Og jeg skal gifte meg på lørdag!!!! Hva gjør jeg? Det ene på armen er ganske dypt!! Hjelp!! Anonymous poster hash: d912b...1ad Lurer veeeeldig på hva som foregikk på utdrikningslaget ditt Hehe, var det jeg også lurte på.. Kan være jo alt i fra "ramle ut av taxi i stiletthæler i fylla"-relaterte skader til "rafting i Sjoa" til ren slosskamp på byen eller en hardhendt massør på Vestkantbadet. Kom igjen, HI - fortell
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #12 Skrevet 16. juni 2013 De vil dessverre ikke være borte til helgen alt ... Men vil være i den fasen hvor de er mer gulgrønne.., ellers : var det en gøy dag i går ? :-) Anonymous poster hash: c0474...796
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #13 Skrevet 16. juni 2013 Herregud så hysterisk da. Tror ikke bryllupet ditt blir ødelagt pga ett blåmerke altså! Anonymous poster hash: 7296d...ad6
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #14 Skrevet 16. juni 2013 Er det noe man kan gjøre for at det skal heale??? Har fått en del blåmerker etter utdrikningslaget mitt i i går! Og jeg skal gifte meg på lørdag!!!! Hva gjør jeg? Det ene på armen er ganske dypt!! Hjelp!! Anonymous poster hash: d912b...1ad Lurer veeeeldig på hva som foregikk på utdrikningslaget ditt Hehe, var det jeg også lurte på.. Kan være jo alt i fra "ramle ut av taxi i stiletthæler i fylla"-relaterte skader til "rafting i Sjoa" til ren slosskamp på byen eller en hardhendt massør på Vestkantbadet. Kom igjen, HI - fortell Huff.. Det var gjørmebryting etterfulgt av fall i trapp!!! Ikke en vellykket kveld med andre ord. Huff!! Å nå ser jeg ikke ut:( Anonymous poster hash: d912b...1ad
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #15 Skrevet 16. juni 2013 Herregud så hysterisk da. Tror ikke bryllupet ditt blir ødelagt pga ett blåmerke altså! Anonymous poster hash: 7296d...ad6 ikke ødelagt. Men er veldig synd at alle bildene av meg ikke kommer til å bli bra. Jeg ser misshandlet ut. Ikke gly! Anonymous poster hash: d912b...1ad
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #16 Skrevet 16. juni 2013 Herregud så hysterisk da. Tror ikke bryllupet ditt blir ødelagt pga ett blåmerke altså! Anonymous poster hash: 7296d...ad6 ikke ødelagt. Men er veldig synd at alle bildene av meg ikke kommer til å bli bra. Jeg ser misshandlet ut. Ikke gly! Anonymous poster hash: d912b...1ad Gøy** Anonymous poster hash: d912b...1ad
Gjest Dr. Grey Skrevet 16. juni 2013 #17 Skrevet 16. juni 2013 Er det noe man kan gjøre for at det skal heale??? Har fått en del blåmerker etter utdrikningslaget mitt i i går! Og jeg skal gifte meg på lørdag!!!! Hva gjør jeg? Det ene på armen er ganske dypt!! Hjelp!! Anonymous poster hash: d912b...1ad Lurer veeeeldig på hva som foregikk på utdrikningslaget ditt Hehe, var det jeg også lurte på.. Kan være jo alt i fra "ramle ut av taxi i stiletthæler i fylla"-relaterte skader til "rafting i Sjoa" til ren slosskamp på byen eller en hardhendt massør på Vestkantbadet. Kom igjen, HI - fortell Huff.. Det var gjørmebryting etterfulgt av fall i trapp!!! Ikke en vellykket kveld med andre ord. Huff!! Å nå ser jeg ikke ut:( Anonymous poster hash: d912b...1ad Håper nå kvelden var vellykket sett bort fra blåmerkene da. Men mener det finnes kroppsfoundation du kan skjule dem med på bryllupsdagen, har hørt (men vet ikke om det stemmer) at man kan skjule tattoveringer omså med det, så du kan jo forhøre deg litt rundt. Godt gift blir du jo uansett. Gratulerer og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #18 Skrevet 16. juni 2013 Ja, gift blir jeg uansett... Men hadde håpet at merkene ble borte til da! Men det ser ikke så positivt ut:( Anonymous poster hash: d912b...1ad
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #19 Skrevet 16. juni 2013 Jeg fikk masse blåmerker etter paintball i mitt utdrikningslag, men det var heldigvis borte innen bryllupsdagen. Bryllupsbildene fotografen tar er det jo egentlig ikke noe problem med for de retusjerer jo bare bort blåmerkene hvis de synes og du ønsker det. Anonymous poster hash: 15fe6...70e
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #20 Skrevet 16. juni 2013 Jeg fikk masse blåmerker etter paintball i mitt utdrikningslag, men det var heldigvis borte innen bryllupsdagen. Bryllupsbildene fotografen tar er det jo egentlig ikke noe problem med for de retusjerer jo bare bort blåmerkene hvis de synes og du ønsker det. Anonymous poster hash: 15fe6...70e Hvor lenge før bryllupet hadde du utdrikningslag da? Usj, mine er ganske kraftige., Anonymous poster hash: d912b...1ad
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #21 Skrevet 16. juni 2013 Har kjøpt salve, håper den virker.. Anonymous poster hash: d912b...1ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå