Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Er det verdt pengene ? Eller blir det som alt annet stygt etter noen runder i oppvaskmaskina? Hva med høyang polaris kasseroller ? Verdt pengene? Anonymous poster hash: af28b...f32
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Kjeler fra Høyang har god kvalitet og holder lenge. Hardangerbestikk er jo 18/10 stål, og dermed penere enn annet som man kjøper i vanlig butikk. Men verd det? Aner ikke.
Marsipanmor Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 (endret) Jeg fikk Hardangerbestikk for ca 13 år siden og det er like fint enda.. bruker oppvaskmaskin.. Høyang polaris har jeg ikke så mye erfaring med (tror jeg!), har hatt en del forskjellig og den jeg har vært mest fornøyd med er Jamie Oliver kjelen min. Endret 16. juni 2013 av Marsipanmor
Himmel og hav Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Høyang polaris all steel er bra. Party-serien er no dritt( flasser og er trege på induksjon).
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Kjeler fra Høyang har god kvalitet og holder lenge. Hardangerbestikk er jo 18/10 stål, og dermed penere enn annet som man kjøper i vanlig butikk. Men verd det? Aner ikke. Har "vanlig" bestikk nå, typisk billig rustfritt stål. Men, det blir flekker av rust(??) etter noen runder i maskina. Samme som de billige biffknivene med sort håndtak som blir rustflekker på. Blir ikke dyrere bestikk som hardangerbestikk sånn? Anonymous poster hash: af28b...f32
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har Høyang Polaris Rotir Pro steel.. alle gryter, de er like fine enda. Veldig kjekt at man kan ta dem med på hytta, de funker på alle koketopper Anonymous poster hash: 634ff...d53
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Jeg fikk Hardangerbestikk for ca 13 år siden og det er like fint enda.. bruker oppvaskmaskin.. Høyang polaris har jeg ikke så mye erfaring med (tror jeg!), har hatt en del forskjellig og den jeg har vært mest fornøyd med er Jamie Oliver kjelen min. Ok må ha noe som holder ! Takk for info, vurderer også jamie oliver Anonymous poster hash: af28b...f32
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Høyang polaris all steel er bra. Party-serien er no dritt( flasser og er trege på induksjon). Takk, veldig greit å vite orker ikke bruke mye penger på kjøkkenutstyr og så er det ikke bra. Anonymous poster hash: af28b...f32
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #9 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har Høyang Polaris Rotir Pro steel.. alle gryter, de er like fine enda. Veldig kjekt at man kan ta dem med på hytta, de funker på alle koketopper Anonymous poster hash: 634ff...d53 Anonymous poster hash: af28b...f32
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #10 Skrevet 16. juni 2013 Har Hardangerbestikk som jeg har arvet hos min mor. Hun hadde hatt det i 15-20 år, og nå har vi brukt det i noen år. Like fint fremdeles Har ikke noe erfaring med kasserollene. Anonymous poster hash: 0aab6...7e6
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #11 Skrevet 16. juni 2013 Har Hardangerbestikk som jeg har arvet hos min mor. Hun hadde hatt det i 15-20 år, og nå har vi brukt det i noen år. Like fint fremdeles Har ikke noe erfaring med kasserollene. Anonymous poster hash: 0aab6...7e6 Supert Anonymous poster hash: af28b...f32
Marsipanmor Skrevet 16. juni 2013 #12 Skrevet 16. juni 2013 Kjeler fra Høyang har god kvalitet og holder lenge. Hardangerbestikk er jo 18/10 stål, og dermed penere enn annet som man kjøper i vanlig butikk. Men verd det? Aner ikke. Har "vanlig" bestikk nå, typisk billig rustfritt stål. Men, det blir flekker av rust(??) etter noen runder i maskina. Samme som de billige biffknivene med sort håndtak som blir rustflekker på. Blir ikke dyrere bestikk som hardangerbestikk sånn? Anonymous poster hash: af28b...f32 nei, blir ikke slike "rustflekker" på de Jeg fikk Hardangerbestikk for ca 13 år siden og det er like fint enda.. bruker oppvaskmaskin.. Høyang polaris har jeg ikke så mye erfaring med (tror jeg!), har hatt en del forskjellig og den jeg har vært mest fornøyd med er Jamie Oliver kjelen min. Ok må ha noe som holder ! Takk for info, vurderer også jamie oliver Anonymous poster hash: af28b...f32 jeg kommer ihvertfall til å kjøpe jamie oliver igjen.. jeg hater kjeler som blir svarte under, men disse er skinnende rene hele tiden (selv etter flere runder i oppvaskmaskin)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #13 Skrevet 16. juni 2013 Kjeler fra Høyang har god kvalitet og holder lenge. Hardangerbestikk er jo 18/10 stål, og dermed penere enn annet som man kjøper i vanlig butikk. Men verd det? Aner ikke.Har "vanlig" bestikk nå, typisk billig rustfritt stål. Men, det blir flekker av rust(??) etter noen runder i maskina. Samme som de billige biffknivene med sort håndtak som blir rustflekker på. Blir ikke dyrere bestikk som hardangerbestikk sånn? Anonymous poster hash: af28b...f32 nei, blir ikke slike "rustflekker" på de Jeg fikk Hardangerbestikk for ca 13 år siden og det er like fint enda.. bruker oppvaskmaskin.. Høyang polaris har jeg ikke så mye erfaring med (tror jeg!), har hatt en del forskjellig og den jeg har vært mest fornøyd med er Jamie Oliver kjelen min. Ok må ha noe som holder ! Takk for info, vurderer også jamie oliver Anonymous poster hash: af28b...f32 jeg kommer ihvertfall til å kjøpe jamie oliver igjen.. jeg hater kjeler som blir svarte under, men disse er skinnende rene hele tiden (selv etter flere runder i oppvaskmaskin) Takk for svar Anonymous poster hash: af28b...f32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå