Gå til innhold

Forskjellige interiørstiler i samme hus? Yey or ney?

Anbefalte innlegg

Vi har en ren, hvit skandinavisk stil i første etasje. På soverommet i andre etasje er stilen noe mer dekadent . Og nå vurderer vi noe helt annerledes igjen med industrielle elementer til stua i andre etasje.

Syns dere det blir rotete med ulike stiler i samme hus? Håper på mange svar :)

Anonymous poster hash: bde08...ef6

Fortsetter under...

I så tilfelle ville du vært megaforvirret i mitt hus.

Har ikke råd til å kjøpe nytt for å få alt til å passe sammen, og har ikke hjerte til å kvitte meg med myeav det jeg har.

Så her er det vel sånn typisk 90-talls, 2000-talls og 2010 stil. Litt forskjellig rundt om k huset.

Kjenner jeg blir sliten av sånne folk hvor interiør og stil er ord som går igjen.

Anonymous poster hash: 6a31f...179

Jeg synes det høres ut som om du tenker for mye på interiør..

Har gått hjemme med barn i over to år nå så ja jeg liker å ha det fint hjemme, er der veldig mye for tida :) hehe!

HI

Anonymous poster hash: bde08...ef6

Vi har forskjellige stiler rundtomkring i huset. Stua er vel det rommet det er mest virrvar med stiler, for der vi oppholder oss mest og det er der ungene vil ha spesielle ting. Hn ene måtte absolutt ga ett trilkebord hun kjøpte på loppemarked i stua, med gull og skikkelig respateksplater på. Det er skikkelig harry, men måtte vist være i stua så det står i stua. Nå har jeg blitt vant til det og det er oss. Titter du på veggene våre er det også veldig mye forskjellig. Ungenes fargesprakende kunstverk, farmors digremaleri som dekker en hel vegg, tøffe stålrammer som rammer inn masse småbilder av unger og familie som ungene har vært med på å velge ut. Siden det var plass til så mange bilder har vi sammen sitti og funnet ut hvem bilder vi vil ha der, hvem minner vi ønsker å ha der. Meg og mannen ønsker ikke store bilder av ungene i stua, noe ungene syns er litt teit men i disse små rammene så har vi funnet middelveien. Og de ble fornøyde når trappegangen ble dekorert med bilder av de og andre familiemedlemmer. Vi ser snart ikke hvilken farge det er på veggen, en veldig peronlig vegg. Det tar ofte lang tid å gå ned trappa for det er så mye å se på.

Jeg syns det er viktig å ha ett hjem som er personlig, ikke ett hjem som ser ut som det er hentet fra ett ukeblad. De virker kalde og uperonlige. Men ett hjem som står i stil med de personene som bor i huset, ikke bare mor i huset heller.

Anonymous poster hash: 53678...72d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...