baremeg.. Skrevet 16. juni 2013 #1 Del Skrevet 16. juni 2013 Tenkte lenge at jeg er ganske heldig som ikke har masse plager, men fungerer helt vanlig. Så kom jeg til uke 8 og alt forandret seg Nå kommer kvalmen kastet på meg med en gang det er bitelitt tid siden jeg spiste, kanskje bare en time. Også om natten Når jeg har mat i magen går det bra, ikke sånn at jeg må få det opp igjen, men når det blir litt tommere der så blir jeg kvalm likevel og brekker meg. Må nr to på do veldig ofte "rødme" og har mye vondt i hodet og endel i magen. var for for noen dager siden på UL og så et lite "nurk" med hjerte som banker og til og med beveget litt på seg Holder ut med alt mulig siden jeg er så heldig å være gravid, men må si jeg gleder meg veldig til å dele nyheten også så andre forstår hvorfor jeg er sliten og treig på jobb.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057247-g%C3%A5tt-fra-%C3%A5-sveve-rundt-uten-symptomer-til-%C3%A5-nesten-kravle-med-masse-sympt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mononoke Skrevet 16. juni 2013 #2 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Symptomene går opp og ned Jeg føler med deg, her kom kvalmen kastet på meg. Tidligere i uka har jeg spydd flere ganger, ikke noe godt. Men nå ser det ut til at kvalmen holder på å slippe taket *bank i bordet* for matlysta er på vei tilbake. Det vil si at jeg klarer å spise større måltider og mye oftere enn bare for noen dager siden. Så, hold ut! Har du prøvd å spise mandler? det roet min mage en del. Red: jeg er forresten 9+4 i dag. Endret 16. juni 2013 av Fruktig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057247-g%C3%A5tt-fra-%C3%A5-sveve-rundt-uten-symptomer-til-%C3%A5-nesten-kravle-med-masse-sympt/#findComment-145440832 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå