Gå til innhold

Kurio nettbrett til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen erfaringer å dele?

Skrevet

Ikke fornøyd

Anonymous poster hash: e33b9...17a

Skrevet

det er vel ungene som skal være fornøyd. her har vi kjøpt kurio som gave, men han får det ikke før til fredag.

Jeg tror nok han synes det blir bra, for det har han ønsket seg i flere mnd. ellers går det vel ann å bytte det inn igjen, selv om ikke det er elkjøp som forhandler de.

Anonymous poster hash: bb669...57f
Skrevet

Min datter har kurio, fikk i bursdags gave. Hun spiller jo på det og virker fornøyd. Men jeg har merket meg at det er mere utvalg av spill til ipad f.eks. å det har min datter å sett, reklame på en barnetv kanal. Men mener en ipad er så dyr at hvist hun en dag vil ha det må hun spare til det.

Anonymous poster hash: 670ef...d61

Skrevet

Begge våre på 5 og 8 år har kurio og de elsker dem. Jeg har lastet ned spill og jeg oppdaterer dem av og til. De kan få mange mange spill gratis og det er både lek, moro og læring :)

Det er foreldrekontroll som jeg er veldig glad i, tenker spesielt når de blir eldre og jeg vil begrense både tid og bruk på nett. Jeg kan legge inn alle adressene jeg ikke vil de skal gå på, jeg kan begrense tidsbruken og bestemme hvor lenge de må vente for å ny tidskvote.

Det er fint med bumperen siden de ikke alltid tenker over hvor eller hvordan de legger dem fra seg :o 

Foreldrekontrollen er enkel i bruk og de kommer kun inn på sin konto, ikke på innstillinger, foreldrekontroll osv.

Super investering synes vi da :)

Men ja, har hørt om flere som ikke er fornøyde også.

Skrevet

Begge våre på 5 og 8 år har kurio og de elsker dem. Jeg har lastet ned spill og jeg oppdaterer dem av og til. De kan få mange mange spill gratis og det er både lek, moro og læring :)

Det er foreldrekontroll som jeg er veldig glad i, tenker spesielt når de blir eldre og jeg vil begrense både tid og bruk på nett. Jeg kan legge inn alle adressene jeg ikke vil de skal gå på, jeg kan begrense tidsbruken og bestemme hvor lenge de må vente for å ny tidskvote.

Det er fint med bumperen siden de ikke alltid tenker over hvor eller hvordan de legger dem fra seg :o

Foreldrekontrollen er enkel i bruk og de kommer kun inn på sin konto, ikke på innstillinger, foreldrekontroll osv.

Men ja, har hørt om flere som ikke er fornøyde også

Ja, har hørt om alle disse positive tingene. Men er det så treigt som jeg leste på et annen innlegg her inne, eller opplever du det som greit? :blink:

Skrevet

Ikke fornøyd

Anonymous poster hash: e33b9...17a

Kan du utdype litt?

Skrevet

Ja, har hørt om alle disse positive tingene. Men er det så treigt som jeg leste på et annen innlegg her inne, eller opplever du det som greit? :blink:

Det tar noe tid når man slår den på før den er klar for bruk. Ellers synes jeg ikke den er treg.

Skrevet

Det er fint med bumperen siden de ikke alltid tenker over hvor eller hvordan de legger dem fra seg :o

Det tar noe tid når man slår den på før den er klar for bruk. Ellers synes jeg ikke den er treg.

Men det tåler man jo.

Skrevet

Absolutt ikke fornøyd. Nesten så du kan få vår gratis.

Vår crasher dessverre ofte.

Kan mye hellere anbefale å kjøpe en tablet (dvs nettbrett som kjører på android). Disse er i samme prisklasse og noen gange billigere enn Kurio.

Eneste som er bra med Kurio er at man skal regulere spilletid både hva angår klokkeslett og spilletid. Pluss man kan sperre for at barna selv laster ned og ikke kommer på internett.

Anonymous poster hash: b0990...981
Skrevet

Har ikke prøvd Kurio selv,men en vennine har det til barna sine på 4,6 og 8 og de er kjempefornøyde! Vurderte og kjøpe Kurio til jul til Oliver (8) ,men vi valgte iPad isteden pga at det er flere spill og velge mellom og sånt :)

Skrevet

Vi kjøpte iPad mini på tilbud til ungene, etter de hadde prøvd noen venners Kurio og de likte bedre lærespillene på iPaden.

Anonymous poster hash: e0e45...1db

Skrevet

Ikke fornøyd. Men vi har ett annet som jeg ikke husker hva heter, det Ervik fornøyd med. Kostet kun 400kr. Kurio har ikke play, Dritt brett.

Skrevet

Så ulike erfaringer dere har... :wacko: Nå ble jeg egentlig bare mer forvirra men jaja og takk for ærlige svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...