Gå til innhold

Ulempen med å ikke vite kjønnet... Vi må ha to navn.. Hjelp :)

Anbefalte innlegg

Vi har vel egentlig bestemt oss for å ikke vite kjønnet før selve fødselen (så får vi se om vi klarer å holde oss når det nærmer seg...)

Selv har vi ei jente fra før av som heter Ayleen og vi vil gjerne at nr 2 også skal ha et navn som ikke er topp 10 (men trenger ikke å være så unikt som søstera)

Vi har vært inne på Sunniva hvis det er jente, et navn begge liker så tror vi ender på det.

Men når det kommer til guttenavn så sliter vi litt mer, vi har mange forslag, men ingen navn er JA. Personlig liker jeg ikke "gamle navn" som Håkon, Harald, Olav ++ 

Vi har vært inne på 

*Nikolai

*Nathaniel

*Elander

*Elias

Noen andre forslag?

Fortsetter under...

Vi har vel egentlig bestemt oss for å ikke vite kjønnet før selve fødselen (så får vi se om vi klarer å holde oss når det nærmer seg...)

Selv har vi ei jente fra før av som heter Ayleen og vi vil gjerne at nr 2 også skal ha et navn som ikke er topp 10 (men trenger ikke å være så unikt som søstera)

Vi har vært inne på Sunniva hvis det er jente, et navn begge liker så tror vi ender på det.

Men når det kommer til guttenavn så sliter vi litt mer, vi har mange forslag, men ingen navn er JA. Personlig liker jeg ikke "gamle navn" som Håkon, Harald, Olav ++ 

Vi har vært inne på 

*Nikolai

*Nathaniel

*Elander

*Elias

Noen andre forslag?

Aileen og Sunniva var fint sammen :)

Ellers av guttenavnene dine liker jeg best Elias.

Hva med:

Evander eller Aron? 

Ayleen er keltisk, og jeg liker best at søskennavn er innen samme genre. Ayleen og Sunniva synes jeg kræsjer litt. Hva med:

Cordelia

Jennifer

Lindsey

Bertha

Ea

Colleen

Birgitte

Kevin

Oscar

Morgan

Tristan

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...