Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Bruker støttestrømper av og til,men synes det er så klamt og ubehagelig at jeg klarer ikke å bruke det for ofte. Beveger meg det jeg kan,men vondt når jeg har bekkenløsning. Huff..andre som har slikt på beina? Ble lei meg nå :-( Anonymous poster hash: 7e627...698
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Det går litt tilbake etter fødselen, men helt borte blir det ikke. Har fire barn selv og ser ut som et bilkart på leggene, eller som 4-åringen sa det: Mamma du har sånne slanger på bena Når du sitter må du sitte med bena høyt, da renner blodet letter tilbake til hjertet. ALDRI sitt med bena i kors, det gjør problemet hundre ganger større. Bruk støttestrømper så mye du klarer! Alle monner drar, så om du ikke orker de strammeste strømpene så kjøp noen rimeligere noen som ikke er så stramme, f.eks på Clas Ohlson. Er til en viss grad arvelig dette, både min mamma og min mormor har også ben det ser ut som noen har gått amok med blå og lilla tusj på. Ingen krise da, jeg bryr meg ikke om det i det hele tatt, er verre ting som kan skje med kroppen en noen "slanger" på bena... Anonymous poster hash: 35e82...151
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Det er noen av det som ofte kan følge med når man blir gravid det Ikke det at alle får det altså. Jeg var selv en av de uheldige, og har små,tynne blå steker på innside av ene leggen Anonymous poster hash: 23cde...171
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Takk for svar :-) Er min andre graviditet dette og er "kun" 27 år,så kjenner det er litt vondt dette :-( Kan jeg spørre hvor gammel du er? Min mormor er operert for åreknuter,men det er etter 4 barn og etter at hun passerte 60. Min mor har det ikke ille,etter 3 barn,så hvorfor meg? Huff,må vel bare leve med det :-/ Hi Anonymous poster hash: 7e627...698
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Fikk det jeg også da jeg var gravid med nr 2. Var da bare 23 år. Har en stor på venstre lår som jeg kan følge fra lysken helt ned til ankelen, og på venstre lår krøller den seg sammen. Om sommeren når jeg får sol på den buler den ut på låret :s men er nok arvelig i min familie. Min far opererte vekk 26 stk da han var 32 år! Min farmor hadde også masse, min lillesøster fikk også en del da hun var gravid. Hun hadde mange plager og fikk dekket operasjon for å fjerne de. Men jeg bryr meg ikke noe særlig om de. Når jeg blir litt brun er de ikke så synlig lengre. Og hvor ofte viser man bena iløpet av ett år? Kanskje 2-3 uker om sommeren, hvis vi i det hele tatt får sommer her i landet .. Anonymous poster hash: aa210...483
<3 2G <3 Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Første gangen var jeg 25 og etter det har jeg plagdes med tykke merkbare åreknuter.... Hadde jeg vært flinkere med å bruke støttestrømpene hadde jeg sikkert sluppet masse plager. Er nå 32 og har søkt om å få fjernet de verste.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå