Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Har to jenter selv, og en tanteunge, alle med halvlangt hår som det lugger å gre ut. Tenkte å kjøpe slike børster til de alle tre og det er så fantastiske som de skal ha det til, er de det? Noen som har prøvd de på krøller, hvordan blir det. Pleier bruke en grovtannet kam på mitt krøllete hår men ser at denne børsten skal rette ut håret, gjør den virkelig det eller blir det bare veldig frizzy? Tar gjerne imot tips om hvor det er best å kjøpe dem i tilfelle, er det Bli vakker som er greiest å bestille fra? Anonymous poster hash: c2e2e...306
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Denne funker til de med ikke alt for tykt hår. Og den lugger ikke.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Enklere liv har dem også. Vet om mange som er veldig fornøyde med den. Har hørt at den til og med fungerer som hundebørste på hunder som det alltid har vært problemer med å gre pelsen på Anonymous poster hash: aab68...22f
Monajenten Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Min datter har den. Hun har ikke så langt hår, bob til skuldrene. Hundre prosent krøllfritt men KJEMPEflokete. Eneste som funker er tangle teezer Og så er den søt og har oppbevaringsrom
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Jeg er superfornøyd med min, har tjukt langt hår. Har bestilt min fra feelunique.com, gratis frakt og ingen tillegg så lenge du holder deg under 200,-. Skriv jenterabatt2013 rabattkodefeltet så får du 7,5% rabatt. http://www.feelunique.com/brands/tangle-teezer/the-original?curr=NOK Anonymous poster hash: 2bfed...97c
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 den funker som bare det. Mine barn er halvt afrikansk og har hår deretter...tangle teezer er redningen her i huset!! Anonymous poster hash: c8829...118
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Jeg har kjøpt den. Fungerer kun på rent nyvasket hår og jenta mi med langt hår syns den lugger og der er jeg enig. Jeg er ikke imponert. Anonymous poster hash: baf35...5a6
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 Tja vil jeg si..den er forsåvidt veldig god, men på min datter med tjukt langt hår tar den bare det ytterste håret.Må dele det i puljer for å få det greid fra innerst.Det må jeg ikke med vanlig børste, men datteren min syns det lugger mindre med tangle teezeren:) Anonymous poster hash: 54f35...7f6
pip pip Skrevet 15. juni 2013 #9 Skrevet 15. juni 2013 Jeg kjøpte min nylig på boots. Fant ut at jeg måtte prøve den, hvis det kunne gjøre hårstellet mye enklere. Litt enklere ble det, tror bare min datter på 3 år hater å gre håret. Merker veldig stor forskjell på håret mitt. Har tynt skulderlagt hår. Har ikke frizzy hår, men fjon som stikker ut. Ser litt slitt ut, men er ikke så ille. Håret mitt ser mye bedre og litt sunnere ut etter at jeg begynte å bruke min rosa tangle teezer)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #10 Skrevet 15. juni 2013 Både jeg og jentungen bruker den, vi er kjempefornøyde! Vi har langt, tynt og flokete hår begge to. Anonymous poster hash: 0cd4d...ddf
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #11 Skrevet 15. juni 2013 Jeg er superfornøyd med min, har tjukt langt hår. Har bestilt min fra feelunique.com, gratis frakt og ingen tillegg så lenge du holder deg under 200,-. Skriv jenterabatt2013 rabattkodefeltet så får du 7,5% rabatt. http://www.feelunique.com/brands/tangle-teezer/the-original?curr=NOK Anonymous poster hash: 2bfed...97c Tusen takk for svar jenter, nå har jeg bestilt to stykker feelunique (så det ikke ble over 200 kr), var billigere her enn både Bli vakker og ebay. Jentene mine er 4 og 6 år og ingen av dem har veldig tykt hår, enda ihvertfall. Er de så gode som dere sier skal jeg jammen kjøpe flere og gi til bl.a tantebarn i gave Takk igjen! HI Anonymous poster hash: c2e2e...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå