Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

På flere av attraksjonenen i Tusenfryd står det "Egner seg ikke for gravide" , hvorfor?

Har fagpersoner uttalt seg om hvorfor dette står opplyst? En snakker hele tiden om hvor godt beskyttet fosteret er i mors liv.

Jeg skal i Tusenfryd i sommer og ser at det kan bli veldig kjedelig om jeg ska holde meg vekke fra alle "ikke egnet for gravide" attraksjonene :/

Tips? Råd? Noen som vet? :)

:)

(Er 5+5 idag)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057121-gravid-p%C3%A5-tivoli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg antar at de bare vil ha ryggen fri DERSOM noe skulle skje - ansvarsfraskrivelse, enkelt og greit. :)

Jeg hadde nok ikke gjort det uansett, men som med alle former for risiko under svangerskapet må man nesten vurdere selv hva man tar sjansen på og hva man avstår.

Husk - du er gravid ni måneder av livet, Tusenfryd kommer nok til å eksistere en god del år til. Det kommer flere sjanser. ;)

Annonse

Jeg hadde egentlig lover 6 åringen en tur med loopen i år (hun har allerede tatt den en gang). Men jeg står over. Får nok finne ei god venninne eller ei spretten bestemor, som vil hoppe oppi sammen med henne.. Jeg får ta meg av badeland og sånt.. lol.

Slag mot magen er jo ik bra, og heller ik mot magen. Og er vel i første og siste trimester man sånn sett er mest utsatt. D er godt beskyttet men samtidig har alt m hvor man evnt treffer og er man uheldig så er d nå kjipt da, og skjønner hvertfall godt at tivoliet vil holde seg unna ansvaret. Men føler du d trygt så er d jo bare å kjøre på.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...