Gå til innhold

Dilla og symptomer (7+3) og Gode historier..

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen  :)  

Her sitter jeg og spiser lakris og ser Jurassic park og tenkte jeg skulle fortelle dere om ting jeg har fått dilla på så langt og mine symptomer.. 

Diller: 

Fox godteri med sitron og lakris smak, har aldri vært så alt for glad i noen av de to men nå de siste to dagene er jeg blitt hekta! 

Grønne sure epler, å du store jeg kan sikkert spise 4 stk om dagen.. Men klarer å holde meg til to.

Gulrøtter, Naaaaaaam. ^_^

Iskaldt vann!! Kan ikke drikke annet enn det, så sunt værtfall.

Sunlolly (is man får kjøpt på vanlige daglivarer som man fryser selv)  :rolleyes:  mmm

Symptomer

Kvalmen  virker som den bare blir værre å værre og noen ganger ligger jeg slått ut hele dagen, fant fort ut at eplebiter og kiwibiter i vaniljesaus ikke var så lurt da det kom opp fortere enn jeg rakk å reagere  :mellow:

Tisser så mye at jeg vurdere å lage senge plass inne på do.... Hahha.. 

Humøret svinger som bare det, men er for det meste bare veldig følsom og tar til tårer for alt å ingenting!  :unsure: litt flaut noen ganger når man ender opp med å sitte å grine til en reklame for biler!! den med de to hundene..

Håret mitt er blitt veldig rart! :huh:

Huden min, ja aner ikke hva jeg skal si om den! 

Noen vage menssmerter enda, og litt smerter til tider i korsryggen og bekken.. Var hos legen men han mente det KANSKJE kunne være tidlig bekkenløsning (?)  :blink:

Trøtt og sliten heletiden.. 

problemer med å sovne på kvelden! 

Men har også tenkt veldig mye på alle de tingene som skjer med meg, og jeg er evig glad for at jeg for første gang får kjent på hvordan det virkelig er å være gravid på rett plass og alt er som det skal :lol:

Jeg vet bare hvordan det er å være gravid utenfor livmor (i venstre eggleder to ganger) 

også vil jeg si noe til andre som har opplevd å være gravid utfor livmor en eller flere ganger og er fortvilet over det og redd for å ikke bli gravid, det kommer skal dere se. 

Første gang jeg var gravid utfor var i 2009 og da ble det fjernet med cellegift og jeg fikk beholde egglederen (dumt) Men kort tid etter prøvde vi igjen og ingenting skjedde  :(  og vi ble veldig lei oss for at det ikke gikk, var hos legen og han mente det samme som alle andre "Dere er enda veldig unge og har god tid på dere" jaja deres mening, ikke vår :P  Men uansett i desember 2012 ble vi gravide igjen og vi var overlykkelige, men det var en kort varig lykke! 20.12.12 ble jeg lagt inn på sykehuset etter de fant ut jeg var gravid utenfor livmor IGJEN! vi ble knuste.. Så natt til den 21 ble jeg operert der de fjernet venstre eggleder sånn at den ikke skulle gjøre mer skade.. og de hadde sagt til meg at vis Høyre eggleder var skadet ville de ta den også Jeg gråt og gråt,,  Da jeg hadde våknet til meg selv igjen etter operasjonen kom legen inn til meg å forklarte va de hadde gjort og høyre eggleder var frisk og fin, så den ble ikke tatt heldigvis.Siden de ikke kunne gå inn via kikkehullsoperasjon (?) måtte de snitte meg opp langs buken og pga det fikk jeg beskjed om å vente med prøving til det var gått 6.8mnd etter operasjon så jeg tenkte ikke mer på det. I januar etter 7 år ilag fridde min kjære til meg å vi startet å planlegge bryllup sommeren 2014 og vi bestemte oss for å vente med barn til etter vi var gift meeen sånn gikk det ikke! :P  14 Mai 2013 tok jeg en gtest som viste "GRAVID" og jeg ble sjokkert. min kjære bare smilte til meg å så overlykkelig ut (jeg var litt redd) så var hos legen til tidlig UL der vi fikk se den lille (4mm ingen hjerteslag enda da 5+5) og bare det å få vite at den var på rett plass fikk meg til å gråte av glede, det var første gang jeg hadde blitt gravid på rett plass  :D så lykken var stor.. Så nå sitter jeg her og er 7+3 og skal på UL den 25 Juni for å se om den har utviklet seg rett. Men uansett hva som skjer er jeg værtfall overlykkelig over at den lille er der den skal og ikke på feile plasser. s

det var litt av min  historie! Noen andre som har gode historier?  :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...