Gå til innhold

Et lite tips (klær)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, nei, gikk inn nå og fikk beskjed om at salget er stengt, at de fyller opp nådig at man på Facebook kan få en vipkode for å smugkikkeom litt. Jeg er dessverre ikke på Facebook, så må vel bare vente tålmodig til de åpner igjen for alle.

Babyen er ikke en med engang, ogmjeg ser at ammetopper og -bh-er er kjekt å ha, og LITT kjedelig med bare svarte ognhvite ammetopper, så håper d kommer noe snadder, ja :)

hm ... med fare for å virke helt grønn på internett - jeg synes Nelly.com var vanskelig å søke seg fram i! Jeg går på salg, taster koden, og så får jeg opp mange filtreringsmuligheter. Men ingen av "klestypene" er mamma-et-eller-annet, jeg kjenner heller ikke igjen klesmerkene (bladde bare t.o.m "D" eller noe, da). Så ... med så mange treff innenfor hver kleskategori (579 topper, f.eks.), hvordan finner man fram til mamma-klærne?? DVs, bh'er gikk jo greit å søke fram (men var ingen mamma-bh'er der), men skulle gjerne hatt noen amme-topper også. Tips?

Endret av mira76

Annonse

http://nelly.com/no/mammakl%C3%A6r/salg/

Vet ikke om du har funnet frem nå jeg, men prøv linken. 

Det er litt vanskelig å finne fram, tror grunnen er at de skal slutte med både mammaklær og barneklær, og derfor har tatt bort klærne fra nettsiden, utenom salg altså. 

Se på kids og sommersalg for barneklær.

Mulig dette ble klønete forklart, men prøver ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...