Gå til innhold

Ribbeinsbrist/muskelbrist grunnet hosting....er det noe å gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hostet i tre uker og begynte å få vondt ved ribbeina i går. I dag er det verre og selv om hostingen ikke er så ille som tidligere så må jeg fremdeles hoste regelmessig. 

Er det noe jeg kan gjøre (annet enn å ikke hoste)?

Anonymous poster hash: e789d...c9e

Fortsetter under...

Skrevet

Ingenting å gjøre dessverre.

Anonymous poster hash: 1b332...75d

Skrevet

:(

Hvor lenge varer det...vet du?

HI

Gjest sussie77
Skrevet

Ingenting å gjøre. Må gå over av seg selv. Har opplevd dette flere ganger. 

Skrevet

Ikke mye å gjøre men om du tar sportsteip og teiper fra forsiden (brystbeinet) bakover mot ryggsøyla avlaster du litt. Rett over det vonde stedet seff.

Skrevet

Har du fått hostestillende av lege, om du ikke er gravid kan du jo ta f.eks cosylan (eller hva det nå heter).

Jeg fikk bronkitt og hostet på meg en slik skade da jeg var 38 uker på vei med minste barnet her, herlighet så vondt det var, ungen presset jo konstant oppover også. 

Du har min største medfølelse.

Anonymous poster hash: 2669a...1f6

Annonse

Skrevet

Har du fått hostestillende av lege, om du ikke er gravid kan du jo ta f.eks cosylan (eller hva det nå heter).

Jeg fikk bronkitt og hostet på meg en slik skade da jeg var 38 uker på vei med minste barnet her, herlighet så vondt det var, ungen presset jo konstant oppover også. 

Du har min største medfølelse.

Anonymous poster hash: 2669a...1f6

Tror jeg har hatt bronkitt men den begynner jo å gå over. Har ikke vært hos lege, men vet at hostestillende ikke skal tas ved bronkitt da man helst SKAL hoste opp det som skal ut. 

Har barnefri i helgen og har tenkt til å holde meg helt i ro...så får vi se om det går over.

Takk for alle svar i hvert fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...