lillemirakel2014 Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Dette er absolutt ikke for å spre negativitet på dette forumet, jeg blir bare så utrolig trist... HCG_målingen på mandag viste kjempebra stigning og alt så kjempeflott ut! Var til og med kvalm og uvel, noe som er første gang. Så nå hadde jeg virkelig trua på at dette skulle gå veien. Men i hele går så fikk jeg (igjen) en merkelig følelse av at noe ikke var som det skulle.. og jaggu hadde jeg rett. På kvelden fikk jeg plutselig en styrtblødning og skikkelige menssmerter! Aborten er nok ikke skikkelig i gang enda, og bra er det i o m at jeg er i Polen med min mor og må holde alt som skjer skjult...:S Så når jeg er tilbake i Norge i kveld må jeg vel rett på sykehuset for å få konstatert enda en SA... Jeg forstår bare ikke hva som skjer hver gang! Alltid i uke 6-7.. Utredningen jeg har hatt har sagt at alt ser riktig så flott ut, så den har gitt med null svar. Legen aner ikke hva som er årsaken og sier jeg bare må forberede meg på enda fler SA (sa han etter nr 4)... men jeg vet ikke om jeg orker fler"/ Synes dette er så utrolig urettferdig... da "ALLE" rundt meg for tiden blr gravide og føder barn så å si uten noe problem. Hvorfor meg? Jeg tør ikke tenke på hvor vanskelig det må være å være blant de som har mistet enda fler ganger. Det er helt forferdelig.. Det å kunne bære frem et friskt barn er absolutt ingen selvfølge, så alle dere som etterhvert nå hopper over i 2 og 3 tri, dere er utrolig heldige! Ikke glem det Ønsker dere alle MASSE lykke til, håper det går kjempebra hele veien til et lite nurk er i deres armer! :-) Takk for meg.
MissJones Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Kjære deg. Så forferdelig trist å lese! Det er så leit at det har hendt deg så mange ganger, og jeg håper virkelig at du slipper å måtte gå gjennom dette i fremtiden.... Husk at håpet er det siste som forlater kroppen, og det er det en grunn til <3 Mine beste tanker til deg! Klem!
Belle <3 Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Dette var utrolig trist å høre, og vil bare sende deg en god klem! Ei jeg kjenner mistet også opptil flere ganger i perioden hun prøvde å bli gravid, og til slutt fikk hun hormonsprøyter som skulle holde på barnet. Denne gangen gikk det bra,og hun har i dag to jenter. Vil bare si deg at ikke gi opp håpet! Det som hvertfall er positivt oppi dette er jo at du blir gravid.. Håper alt ordner seg for deg
Urwa Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Uff så trist Har du sjekket om du ikke kan ha svak livmorhals ? Ei venninde av meg hadde det og mistet mange ganger før legene fant det ut. Hun fikk da bånd rundt livmorhalsen og det hjalp. Masse lykke til
helixxx Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Hei. Huffameg. Sender dec ein bamseklem! Har sjølv vore gjennom sa/må 5 gangar og veit kva du går gjennom. Det er vondt! Har du hatt utredning anng dine abortar? Du har krav på det etter 3.....det finst medisinar som kan hjelpe nokon. Gå gjerne inn på "habituell abort" forumet her....mykje info å få der! Lykke til kjære deg!
Spire nr.2 <3 Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Hei! Dette var trist..sender deg en god klem og mange gode tanker..ikke gi opp, bedre lykke neste gang !!
lillemirakel2014 Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2013 Tuuuuusen takk for alle flotte ord, klemmer og gode tanker jenter Setter jeg virkelig stor pris på! Men det ser ut til at jeg forhasta meg litt vel raskt... for på UL i dag fikk jeg se en sprell levende liiiiiten krabat! Men også en blødning fra et annet sted i livmora... enda kan jo ting gå galt, men alt i alt så ser det jaggu meg lovende ut så langt! Ny UL om en uke, som jeg tror vil bli veldig avgjørende... Så da blir jeg å henge litt rundt her inne sammen med dere en stund til!
Belle <3 Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 Tuuuuusen takk for alle flotte ord, klemmer og gode tanker jenter Setter jeg virkelig stor pris på! Men det ser ut til at jeg forhasta meg litt vel raskt... for på UL i dag fikk jeg se en sprell levende liiiiiten krabat! Men også en blødning fra et annet sted i livmora... enda kan jo ting gå galt, men alt i alt så ser det jaggu meg lovende ut så langt! Ny UL om en uke, som jeg tror vil bli veldig avgjørende... Så da blir jeg å henge litt rundt her inne sammen med dere en stund til! Dette var jo helt fantastisk å høre! Kjempeglad på dine vegne nå.
lillemirakel2014 Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2013 Tuuuuusen takk for alle flotte ord, klemmer og gode tanker jenter Setter jeg virkelig stor pris på! Men det ser ut til at jeg forhasta meg litt vel raskt... for på UL i dag fikk jeg se en sprell levende liiiiiten krabat! Men også en blødning fra et annet sted i livmora... enda kan jo ting gå galt, men alt i alt så ser det jaggu meg lovende ut så langt! Ny UL om en uke, som jeg tror vil bli veldig avgjørende... Så da blir jeg å henge litt rundt her inne sammen med dere en stund til! Dette var jo helt fantastisk å høre! Kjempeglad på dine vegne nå. Tuuusen takk for det, Belle <3 Bare den klamrer seg fast til neste UL så er jeg sikker på at det går bra denne gangen!
Belle <3 Skrevet 20. juni 2013 #11 Skrevet 20. juni 2013 Tuuuuusen takk for alle flotte ord, klemmer og gode tanker jenter Setter jeg virkelig stor pris på! Men det ser ut til at jeg forhasta meg litt vel raskt... for på UL i dag fikk jeg se en sprell levende liiiiiten krabat! Men også en blødning fra et annet sted i livmora... enda kan jo ting gå galt, men alt i alt så ser det jaggu meg lovende ut så langt! Ny UL om en uke, som jeg tror vil bli veldig avgjørende... Så da blir jeg å henge litt rundt her inne sammen med dere en stund til! Dette var jo helt fantastisk å høre! Kjempeglad på dine vegne nå. Tuuusen takk for det, Belle <3 Bare den klamrer seg fast til neste UL så er jeg sikker på at det går bra denne gangen! Det skal du se at den gjør vettu! Krysser alt jeg har :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå