Gå til innhold

Flere som har menssmerter i ryggen!??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har menssmerter i magen, helt siden jeg venta mens (er nå 5+5) til idag. Skikelig plagsomt! Ingenting blod da, kun stikkingen og murringen. Vondere idag enn ellers, men alt er vist vanlig sies det. Selv løper jeg ofte på do for å sjekke etter blod på papiret :( Strevsom tid dette før uke 12 :(

Jeg har i magen innimellom jeg også, men har hørt at det er normalt...får man i ryggen har jeg lest at det kan være tegn på SA :/ Heldigvis har smertene roet seg bittelitt i ryggen nå....så da håper jeg det bare var graviditetssmerter :)

Hei:) Titter innom fra 3 trimester. Hadde masse murringer i mage og rygg frem til uke 12. Jordmora mi sa dette var helt normalt, livmora vokser masse i begynnelsen, den skal jo vokse helt opp til ribbeina til slutt. Tror  snarere ligamentsmerter er et godt tegn enn et dårlig:) Er ekkelt, for man føler man holder på å få mensen, men prøv å slappe av:) Masse lykke til:) 

Annonse

Jeg er 7+3 å har hatt menssmerter i korsryggen siden 5+4  :)  Fikk også sterke smerter i hoftene for noen dager siden så jeg var på innom legen og han mente det KUNNE kanskje være en veeeldig tidlig bekkenløsning, det er veldig få som får det så tidlig men noen er vist uheldig å får det tidlig  :wacko:

Vis du er veldig redd så kanskje ringe legen på mandag? 

på meg hjalp det med ett varmt bad også ligg på sofa/senga med en varmeflaske på magen eller ryggen  ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...