Gå til innhold

Tips til hva man skal handle på ullared ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på roadtrip med venninna mi til uka. noen som har vært der og har tips til hva som er greit å kjøpe ?

selger de røyk der forresten ?

Anonymous poster hash: 20ac8...4b4
Skrevet

???

Ingen :)

Anonymous poster hash: 5c506...588

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du skal på handletur til Sverige hvis du ikke trenger noe og ikke vet hva du vil ha ... Dyrt å kjøre så langt for deretter å impulsshoppe vilt. Men jeg så Ullared på tv en gang og tannpasta var veldig populært av en eller annen grunn. Håper dere får en fin tur da!

Anonymous poster hash: 51dc2...0ec

Skrevet

Wow.. Hyggelig svar over her.. ehem..

Jeg har ikke vært i Ullared selv, men har hørt at om du har mange barn/tanterbarn eller lignende så er det lurt å kjøpe julegaver der evnt bursdagsgaver der da det er veldig rimelig. Regner med de selger røyk der, det gjør de "overalt" i sverige ;) 

Min samboer ønsker å ta meg med dit, vi aner ikke hva de har, så det blir jo evnt impulsshopping på oss også ;) Er det som er mest gøy med shopping ;) 

Anonymous poster hash: 933a1...b2b
Skrevet

Mitt beste forslag er å ikke dra dit, men siden du sikkert gjør det likevel, så ønsker jeg deg lykke til....

Anonymous poster hash: ad08e...603
Skrevet

Ullared er gøy, mener jeg :) De har alt der, fra alt mulig rart, mat, leker, klær, elektronikk, altså mye forskjellig. Og ja, røyk har dem også ;) Lenge siden jeg var der, tror det blir en fin tur fir dere, så go for it :) Men vær forberedt, masse folk, og da mener jeg det bokstavelig talt. God tur :)

Anonymous poster hash: f854b...a12

Skrevet

Skal på roadtrip med en venninne, så er mest bare for turen:) og kjøpe litt småtterier :)

Forberedt på mye folk ja! Gruer meg til det! Hehe;) smart å handle litt julegaver ja :)

Anonymous poster hash: 5c506...588

Skrevet

Kos deg masse, er veldig mye fint der:-) selv jeg hadde nok ikke dratt dit på denne tiden av året, så mye mennesker.

Men gled deg, masse fine klær, til store og små, billige leker og ting man behøver til huset;-) og hvis du har husdyr, har de masse billig til de og.

Er virkelig verdt det med tanke på reiseveien;-)

Jeg handla julegaver der ifjor, til nesten hele familien. Kom på kun 2500kr:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...