Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker Marie best. Jeg synes Maria er en anelse tyngre å si - men det er ikke store forskjellen. ;)

Skrevet

Liker Merie bedre enn Maria. Kan ikke egentlig begrunne det med noe annet enn at det bare er sånn, har alltid likt Marie bedre. Syns det har en mye yndigere klang enn Maria.

Skrevet

Maria! Marie er jeg ganske lei av-veeeldig mange som heter det her jeg bor,og vemod mange som har det som dobbeltnavn.Jeg vet bare om en Maria og syntes det er veldig fint :)

Skrevet

Maria! Marie er jeg ganske lei av-veeeldig mange som heter det her jeg bor,og vemod mange som har det som dobbeltnavn.Jeg vet bare om en Maria og syntes det er veldig fint :)

"og veldig mange" skulle det selvfølgelig stå,ikke vemod..disse iPadene "retter" noe voldsomt :P

Skrevet

Maria - fordi det er klassisk, pent og stilig.

Marie er for mye brukt som ekstra navn som påheng litt som Andre er for gutter + at jeg forbinder det med Marie kjeks.

Skrevet

Synes begge er veldig fine, men liker Marie best. 

Skrevet

Maria fordi Marie er oppbrukt som andrenavn, fordi det er et sterkt og klassisk navn og fordi Maria uttales mer likt internasjonalt.

Skrevet

Maria - flott og sterkt navn. 

Marie - fint navn det også, men synes det har en for streng avsluttning. 

Skrevet

Maria :)

Skrevet

Marie, ikkje så tungt som Maria.

Skrevet

Vet om to små jenter på under året som heter Marie, fint navn! Selv ville jeg nok valgt Maria, syns det er vakkert!

Anonymous poster hash: b1eb3...2f1

Skrevet

Marie

Penest:)

Anonymous poster hash: 192f7...cb2
Gjest Siklerotte
Skrevet

På norsk: Marie. I de aller fleste andre land: Maria.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Maria. Er ikke et navn som jeg selv har tenkt noe på, men synes Maria høres bedre ut og litt mer feminint. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Marie. Fordi jeg synes det er en mye finere og søtere klang over det navnet. Maria er mer ett tungt navn i mine ører i forhold til Marie.

Anonymous poster hash: 6129a...217

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...