Lex Skrevet 14. juni 2013 #1 Del Skrevet 14. juni 2013 Hei, det er nå snart 4 mnd siden guttungen kom. Han annkom ca 1 1/2 år etter første jenta kom. Jeg følte meg aldri noe depremert etter jentungen, heller omvendt. Ammetåken var bare komisk. Men denne gangen er jeg ordentlig glemsk, har store konsentrasjonsvansker, å kjenner meg ofste litt tom eller hvordan å forklare det. Jeg vet ikke legner hvor mye jeg vil skal dreie seg om barna å hvor mye som skal dreie seg om meg selv. ikke misforstå meg, barna kommer alltid alltid først. Men jeg skal begynne i omskolering til høsten å er redd dette vil kreve for mye av tiden. Jentungen skal i barnehage å guttungen skal være hos beseforeldrene sine. Mens jeg skal prøve og holde meg til 3-4 dager i uka med skole/lære. Jeg er så sliten og deppa. Samboeren min har gått med skiveproplaps i 1 år nå å er lite til hjelp hejmme. Jeg er bare sliten og uten noen råd for noe. Har noen gode dager også. Har hatt deprisjon før også, men dette føles anderledens. Kan det høres ut som fødselsdepresjon? Bør jeg kontakte hesestasjonen? Eller går det over? Er jeg rett og slett bare trøtt og trenger noe nytt i hverdagen? Har hatt en lengre periode på 3 uker som har vært hard nå. hilsen sukk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057010-f%C3%B8dseldepresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessensMor Skrevet 6. august 2013 #2 Del Skrevet 6. august 2013 kan bare snakke ut i fra egen erfaring. men slik som du snakker om har jeg hatt i endel år. kjempe sliten i hodet, ingeting funker. men tilslutt tok jeg mot til meg og fikk henvisning til psykolog. og det hjelper. kan anbefale deg det, bare det å snakke med noen som her objektiv. du får ett nytt syn på ting. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057010-f%C3%B8dseldepresjon/#findComment-145576011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå