Gå til innhold

Er det noen som har fått innkalling til ordinær ul?

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på om det er noen her som har fått innkalling til ordinær ul? Hvor tidlig fikk dere den?

Jeg skal til legen igjen når jeg er nesten 16 fullgåtte uker, men tenker at det kanskje er litt sent at han sender henvisningen om ultralyd da? Har vært gravid tre ganger før, men kan virkelig ikke huske når han sendte henvisningen... :P

Fortsetter under...

Min termin er fastsatt til 2. januar på tidlig ul i uke 8. Den skal ikke flyttes på ved ord. ul, i følge hun som utførte den.

Har fått innkalling til ordinær ul i slutten av juli. Legen henviste til ul ved første legetime rundt uke 10.

Takk for svar. :) Tror jeg ringer legen og ber han sende en henvisning før neste legetime. Tenker at det er dumt å sende henvisningen så sent i tilfelle ferieavvikling, kan plutselig bli langt over 20 uker før jeg får ultralyd da. :P Har forresten termin 02. Januar (03. Januar ifølge legen min som regner svangerskapet for være en dag lengre enn BIM).

:)

Annonse

Jeg har fått innkallelse 8.8  :) Er da ca 17 uker, har termin 11-13. jan (etter to tidlige UL). Menstermin er 9. januar.. Jeg føder nok en eller annen gang i januar tenker jeg haha.  Legen bestilte time etter første svangerskapskontroll. Åååå, så jeg gleder meg til å se nurket igjen  :D

• 3 uker senere...

Jeg var til legen når jeg var uke 9 tror jeg? Ca det. Og fikk innkalling i posten en uke etter. Fikk ikke før i september og vil da være startet på min 20 uke...så hadde jeg ikke vært på en privat i uke 8 og skal i uke 14 hadde jeg ringt å bedt om før. Syns det var veldig seint.

MIn JM sendte henvisning etter første kontroll. Jeg har ikke fått noe brev ennå. Men regner med at jeg får det snart. Jeg stresser ikke med det. Dette er min tredje, og jeg har en god følelse. Så dette går helt supert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...