<3Minesmå<3 Skrevet 14. juni 2013 #1 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg er gravid med tvillinger. Er nå i uke 23. Nå i det siste har jeg blitt plaget med ekstremt mye utflod. Jeg vet jo at økt utflod under svangerskapet er vanlig, men det er så mye at jeg nesten vurderer å bruke tampong. Den er ikke tykk eller illeluktende. Den er tynn, nesten som melk, helt hvit og det renner ut i store mengder (beklager detaljert beskrivelse) Noen flere som opplever det samme? Bør jeg være bekymret? Skal på sykehuset på onsdag, så tenkte å spørre om det da. I tillegg har jeg fått bekkenløsning...føler meg stor som en hval allerede etter bare 23 uker... Allerede nå tenker jeg at jeg er drittlei å vil bli ferdig.. Men jeg skjønner jo at det er alt for tidlig. Trenger noen oppløftende ord fra noen i samme situsjon, for jeg føler ikke at NOEN andre skjønner at det er slitsomt.. Har mest lyst til å sette meg ned å grine. Er hjemme alene med en 3 åring i tillegg, da far i huset jobber overtid både dag å kveld hele uka, i tillegg til at han spiller fotball.. 3 åringen er i barnehage på dagtid, så når jeg er alene bruker jeg tiden på å rydde å vaske et stort hus, som jeg føler aaaaldri blir rent å ryddig nok!! Nå sitter jeg her alene IGJEN en fredagskveld.. 3 åringen sover søtt i VÅR seng, da han nektet å ligge i egen seng i natt. Far er selvfølgelig borte, som han har vært hver kveld denne uka. Jeg er så vant til å være alene nå, at jeg nesten blir irritert når han kommer hjem, for da legger han seg på sofaen, eller så er det så sent at jeg har lagt meg for lenge siden når han kommer. Å da prøver jeg alt jeg kan for å finne en behagelig stilling der jeg endelig kan klare å sove, mens han sovner så fort hodet havner på puta. Så er han borte igjen før jeg våkner morgenen etter. Må si jeg storgleder meg til vi blir en familie på 5!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144056974-utflod-bekkenl%C3%B8sning-sv%C3%A6r-lei-allerede/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3Minesmå<3 Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 14. juni 2013 Må også legge til at vi har hatt en prat om dette gjentatte ganger. Han lover at han skal være mer hjemme når tvillingene kommer, og det er jo bra! Men jeg trenger faktisk hjelp nå også... Hvis ikke går jeg på veggen snart!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144056974-utflod-bekkenl%C3%B8sning-sv%C3%A6r-lei-allerede/#findComment-145437399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underveis --> Skrevet 14. juni 2013 #3 Del Skrevet 14. juni 2013 Nr 1: slutt å rydde dagen lang! Vi har både hund og katt, og to barnehagebarn og skiten må bare bli liggende litt lenger! Ingen som legger merke til det allikevel ;-) Nå er jeg ikke gravid med tvillinger, men er sliten allikevel. Sover dårlig pga bekkenet og følte meg som en (beklager ordbruken) jævla Nav'er da jeg ba om 100% sykemelding i dag. Det er fælt å føle at man blir sett på som lat, sytete og at man bruker graviditeten som en unnskyldning for å sluntre unna Bruk tiden på formiddagen og hvil deg og gjør ting DU liker å gjøre. Det er lenge igjen og hodet ditt skal også overleve dette! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144056974-utflod-bekkenl%C3%B8sning-sv%C3%A6r-lei-allerede/#findComment-145437446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå