Gå til innhold

LUS!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off! nå er de i bh igjenn!  Jeg HATER dem, synes det er kvalmt og er livredd dem! vill ikke ha de i hus! fikk beskjed om at det var ett barn som har lus i dag. ved levering sa de at de fikk vite det ved åpningstid! jeg kjøpte med luskam hjem, grer og grer men finner ingenting... til slutt barberte jeg hode til boden! jeg ser fortsatt ingenting, men jeg klør meg til døde! jeg trodde jeg fant en lus på kammen, den så ut som slikt lysebrunt frø som kommer fra bjørk? ett tre ivertfall, la det på dolokket og satt og stirret i 15 min, mener jeg så det bevegde på seg, men plutselig gjorde det ikke det på 10 min, er de så små eller ser man de lett? har aldri hatt, sett lus før. når jeg klemte (haha) på den med pinnsett var den stein hard... HATER DEM!

Anonymous poster hash: 90193...783

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du har barbert hodet til sønnen din så er han trygg i hvert fall. Uten hår får man ikke lus, visstnok.

Jeg er litt sånn som deg jeg også, klør meg fra sans og samling bare jeg hører ordet lus.

Skrevet

Men har er ikke glattbarbert da, minste milimetern på maskina! er han fortsatt berga? kan de være der selv om jeg ikke ser de?

Anonymous poster hash: 90193...783
Skrevet

Man skal jo ikke bruke lusemiddel heller, med mindre man har påvist lus. Men det finnes en shampo du får kjøpt på apoteket som ikke er like sterk, men ville følt det som en trygghet å bruke den bare for sikkerhetsskyld. Går ut fra at du har sjekka eget hode + evt andre hoder i familien også?

Anonymous poster hash: a8707...d91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...