Gå til innhold

Sitter ders barn forovervendt/bakovervendt i sportsvogna?

LilleMah

Anbefalte innlegg

Min gutt er 7 mnd og er blitt for stor for bagen sin.

Jeg har en Mountain Buggy Vogn og den kan han kun sitte forovervendt i. synes han er så liten og skulle så gjerna hatt han mot meg.

Så har jeg selvfølgelig vært så dum å lest litt artikkler hvor de fleste sier det er negativt for babyen og sitte forovervendt når de er så små:(

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke samme problem, men minien min hun sitter mot meg når vi triller :) Vi kan snu sportdelen som vi vil. Har ikke lest den artikkelen du har, men jeg liker å ha hun sånn at jeg ser henne O:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forovervendt. Byttet til sportsvogn da han var 4,5 mnd. Aldri gjort meg noenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt er 7 mnd og er blitt for stor for bagen sin.

Jeg har en Mountain Buggy Vogn og den kan han kun sitte forovervendt i. synes han er så liteEn og skulle så gjerna hatt han mot meg.

Så har jeg selvfølgelig vært så dum å lest litt artikkler hvor de fleste sier det er negativt for babyen og sitte forovervendt når de er så små:(

Hva gjør dere?

Altså jeg liker også bakovervendt sånn at jeg kan se babyen men vogna mi kan bare forovervendt som din, kan ikke gjøre noe med ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 10 mnd og liker og ha han mot meg når vi triller :-) Men vognen kan snues begge veier, så vi bytter på det alt etter vind og sol :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sitter bakovervendt i sportsvognen, men vi har også en sportstrille vi bruker iblant hvor han sitter forovervendt. Syns det virker som han trives like godt begge veier. Han er 6 mnd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bruker vi bagdelen enda, men vi har vogn hvor vi kan ha babyen vendt mot oss når vi skal over i sportsvogndel. Dette er tredjemann, og vi har tidligere hatt vogner som er kun framovervendte og vogner hvor sportsdelen kan snus begge veier. Selv om barna våre alltid har synes det var greit å sitte framover, så har jeg selv aldri blitt helt komfortabel med det. Spesielt ikke da de var under året, da brukte vi stort sett vogn hvor vi kunne ha dem mot oss. Men også senere savnet jeg det å kunne se dem og snakke med dem.

Derfor var jeg veldig bevisst på at vi skulle ha en vogn hvor vi kan ha baby mot oss lenge.

Om du savner veldig å ha barnet vendt mot deg når du triller, så finnes det mange rimelige, fint brukte sportsvogner på finn.no som man kan ha en mellomperiode, til man blir komfortabel med å ha barnet vendt fra seg. MB er jo en super vogn når man bare er klar for å ha barnet framovervendt :)

Kjøper du brukt til en ok pris kan du selge igjen etterpå til omtrent samme prisen så lenge vogna er i bra stand, så trenger ikke tape noe økonomisk på å ha en annen vogn nå en stund framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tfk og begge mine har vært vendt forover. Usedvanlig glade og sosiale barn. Ikke tatt noen skade av det her i alle fall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår, snart åtte mnd,har sportsvogn som kan snus begge veier. Alt etter vær, (vind, sol osv), sitter hun fremover eller bakover. Men selv jubler hun høyest når hun får sitte fremover. Liker tydeligvis å se det som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vogn er slik at sportsdelen både kan være forovervendt og bakovervendt. Det synes jeg er greit. Da kan jeg snu han forover om han vil titte litt på ting som skjer, eller snu han mot meg om han er mer trøtt og lei  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bruker vi bagdelen enda, men vi har vogn hvor vi kan ha babyen vendt mot oss når vi skal over i sportsvogndel. Dette er tredjemann, og vi har tidligere hatt vogner som er kun framovervendte og vogner hvor sportsdelen kan snus begge veier. Selv om barna våre alltid har synes det var greit å sitte framover, så har jeg selv aldri blitt helt komfortabel med det. Spesielt ikke da de var under året, da brukte vi stort sett vogn hvor vi kunne ha dem mot oss. Men også senere savnet jeg det å kunne se dem og snakke med dem.

Derfor var jeg veldig bevisst på at vi skulle ha en vogn hvor vi kan ha baby mot oss lenge.

Om du savner veldig å ha barnet vendt mot deg når du triller, så finnes det mange rimelige, fint brukte sportsvogner på finn.no som man kan ha en mellomperiode, til man blir komfortabel med å ha barnet vendt fra seg. MB er jo en super vogn når man bare er klar for å ha barnet framovervendt :)

Kjøper du brukt til en ok pris kan du selge igjen etterpå til omtrent samme prisen så lenge vogna er i bra stand, så trenger ikke tape noe økonomisk på å ha en annen vogn nå en stund framover.

Da har vi det på akkurat samme måte:)

Jeg har solgt MB vogna og kjøpt den nye Brio Smile, super fornøyd så langt!

Og gleder meg igjen til å trille tur igjen, gutten stor koser seg når vi kan tøyse og snakke sammen. Også er han sååå søt å se på når han sovner. Den følelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter mot meg ja, alle mine 3 har gjort det frem til de var iallfall 2 år. Førstemann kjøpte jeg Mb til da han var rundt 8 mndr og han ble kjempe urolig i vognen, så byttet til en vendbar en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...