Gå til innhold

Noen som har vært i Gdansk eller Sopot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bestille en helg dit for meg og mannen i august.

Noen her som har vært der og som kan anbefale et bra hotell (helst med balkong)?

Hvor er det best å bo, Gdansk eller Sopot?

Vi er ikke ute etter det store nattelivet. Finnes det noen puber, og noen gode restauranter så er vi fornøyd. Selvfølgelig litt shopping også, men ikke i stor skala.

Takknemlig for alle innspill :)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har vært begge steder, men bare dagstur til Sopot da. Er jo strandliv der om dere er int i det. Vet ikke hva annet det er der. Shopping i Gdansk, og det er en koselig, rolig by hvor en kan rusle rundt å kose seg.

Vi bodde på hotell Gdansk, fint hotell med stort rom og balkong i fin gåavstand til byen.

Anonymous poster hash: a8a62...fea
Skrevet

Mera Spa-Hotell i Sopot ligger rett ved stranden. Alle rom har balkong og er kjempefine. Grand Sopot går for å være det beste i området. Kommer selvsagt også an på hva slags hotell du er ute etter.

Vil dere bo i Gdansk er det mange fine hotell rundt gågaten. Anbefaler Raddison hotellet, og restauranten der!

Skrevet

Sopot er nydelig! Hav og strand og mange deilige spiseplasser.. Gdansk er også fint, spesielt gamlebyen! :) bra shopping begge plasser og pub/ øl i hvert eneste hjørnet ;)

Skrevet

Vi skal til Gdansk om 2 uker! 7 dager på Hilton hotel hele familien! Gleder oss masse:-) har en kompis som har vært der med sin familie som anbefaler det veldig. Bra og nytt hotell, 5 stjerner til god pris.

Vi skal dra til Sopot på dagsturer.

Anonymous poster hash: fa1f8...c3e

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg skal på en venninnerur til Gdansk i begynnelsen av juli. Noen flere som har tips om hvor vi bør bo? Vi klarer ikke å bestemme oss om vi skal bo i Gdansk eller i Sopot. Hvis været er bra hadde det nok vært deiligste å bo i Sopot, men hvis det er dårlig er jeg redd der blir kjedelig der.

Anonymous poster hash: 924c3...f35

Annonse

Skrevet

Har Vært I gdansk å bodd på hotell Hilton. Var helt fantastisk. Stortrives der. Sør opp Din Gdansk Poland på Facebook å kontakt adam. Han anbefaler restauranter, fikser transport osv

Anonymous poster hash: 64c91...5ad

Skrevet

Noen flere?

Anonymous poster hash: 924c3...f35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...