ormeynglet Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Vurderer å bestille en helg dit for meg og mannen i august. Noen her som har vært der og som kan anbefale et bra hotell (helst med balkong)? Hvor er det best å bo, Gdansk eller Sopot? Vi er ikke ute etter det store nattelivet. Finnes det noen puber, og noen gode restauranter så er vi fornøyd. Selvfølgelig litt shopping også, men ikke i stor skala. Takknemlig for alle innspill
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har vært begge steder, men bare dagstur til Sopot da. Er jo strandliv der om dere er int i det. Vet ikke hva annet det er der. Shopping i Gdansk, og det er en koselig, rolig by hvor en kan rusle rundt å kose seg. Vi bodde på hotell Gdansk, fint hotell med stort rom og balkong i fin gåavstand til byen. Anonymous poster hash: a8a62...fea
You can call me Dårris Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Mera Spa-Hotell i Sopot ligger rett ved stranden. Alle rom har balkong og er kjempefine. Grand Sopot går for å være det beste i området. Kommer selvsagt også an på hva slags hotell du er ute etter. Vil dere bo i Gdansk er det mange fine hotell rundt gågaten. Anbefaler Raddison hotellet, og restauranten der!
3barnsmor_to_be Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Sopot er nydelig! Hav og strand og mange deilige spiseplasser.. Gdansk er også fint, spesielt gamlebyen! bra shopping begge plasser og pub/ øl i hvert eneste hjørnet
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Vi skal til Gdansk om 2 uker! 7 dager på Hilton hotel hele familien! Gleder oss masse:-) har en kompis som har vært der med sin familie som anbefaler det veldig. Bra og nytt hotell, 5 stjerner til god pris. Vi skal dra til Sopot på dagsturer. Anonymous poster hash: fa1f8...c3e
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Jeg skal på en venninnerur til Gdansk i begynnelsen av juli. Noen flere som har tips om hvor vi bør bo? Vi klarer ikke å bestemme oss om vi skal bo i Gdansk eller i Sopot. Hvis været er bra hadde det nok vært deiligste å bo i Sopot, men hvis det er dårlig er jeg redd der blir kjedelig der. Anonymous poster hash: 924c3...f35
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Har Vært I gdansk å bodd på hotell Hilton. Var helt fantastisk. Stortrives der. Sør opp Din Gdansk Poland på Facebook å kontakt adam. Han anbefaler restauranter, fikser transport osv Anonymous poster hash: 64c91...5ad
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Noen flere? Anonymous poster hash: 924c3...f35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå