Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er litt hovne nå tror jeg, men synes det er litt vanskelig å vite.. ;) Det jeg mente er at jeg har lest og hørt at endel mødre går opp en str - at benstrukturen rett og slett forandrer seg - og jeg lurer på om dette skjer underveis i graviditeten, eller etter fødsel..?

Annonse

Hadde vel vært forsiktig me då kjøpe (dyre) sko i garviditeten uansett, grunnet hevelser og sånn. Ikke alle som endrer skostørrelse permanent, men som noen sier ovenfor det skjer. Min fot gikk tilbake til normalen i første og andre svangerskap - men etter tredjemann gikk jeg opp en skostørrelse. Og den har jeg fortsatt, tre år etter.. Håper virkelig ikke det skjer igjen nå.. 

Jeg har ått opp en størrelse, fra 37 til 38. Skjedde ikke under selve svangerskapet, men merket det i tiden etterpå. Det er ikke høveleg vi snakker om da, det er rett og slett større føtter. Har flere pensko, so. Jeg ikke brukte under svangerskapet sist, og de var merkbart på lengden for små nå i sommer. Hmmm, den forunderlige kroppen! Lurer på hvilken sammenheng egentlig det har jeg????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...