Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med å lese disse testene..?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tok første graviditetstest i går, 9dpo. Den var negativ, men da jeg så på den 1 time seinere kunne jeg skimte en svak strek (jeg vet at streker etter tidsfristen ikke teller). Jeg ble likevel giret og tok en test til. Den fikk en svaaak strek innen et par minutter, og streken ble sterkere etter tidsfristen. Om ettermiddagen tok jeg en a1-test, som også fikk en svaaak strek innen tidsfristen (med denne heter det at du ikke skal se på testen etter 30 min, men streken min begynte å komme innen de første 5 min). I dag tidlig, 10 dpo tok jeg to tester på samme urin, den ene negativ (svaaak skyggestrek), den andre en svaaak strek innen tidsfristen som ble sterkere etter fristen. Noen som har lyst til å dele hva dere tror? Forsøker å legge ved bilde.

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/uploads/gallery/album_7750/gallery_855313_7750_641401.jpg

post-855313-0-94437000-1371193732_thumb.jpg

Endret av 2håperåbli3

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for svar!

Jeg krysser fingrene, hadde vært SÅ kjekt om jeg faktisk er gravid! Men jeg tør ikke juble helt enda.. For morro skyld dyppet jeg en test i springvann. Den fikk også en svaak strek, men den var helt tynn (som sytråd) og lilla/grå på farge. Ikke rosa slik som mine streker. Så jeg håper... Prøver å holde meg noen dager og teste på nytt da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...