Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Lurer på hvordan dere praktisk gjør det med sekken med mat og diverse... Er det upraktisk å ha den med seg rundt i parken? Tenker da på karuseller osv... Mye man skal tenke på midt på natta Anonymous poster hash: e4383...69e
Livmor Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Mange som setter igjen sekker ved karusellene. Selv gjør jeg alltid det, og har ikke mistet den enda. Men, så klart, helt trygt er det ikke (jeg har ikke verdisaker i den). Det finnes også låsbare oppbevaringsbokser der som du kan bruke:-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Altid tatt med sekken til vær karusell. Ha verdi saker et annet sted så er ikke det noe problem Anonymous poster hash: c75cf...713
DaTuMa Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Tar med sekken rundt. Legger den ved karusellene. Lommeboka kan man jo ha i lomma. Syns det er mye greiere med matpakke enn å kjøpe mat der. Dyrere og mer tragisk mat skal man lete lenge etter. I fjor sommer skulle vi bestille pizza for en gangs skyld. Den var kjempedyr og da vi fikk den var den bare halvstekt. Klagde og fikk ny pizza, den var søren meg bare halvstekt den også. Sendte den tilbake på nytt. Da var vi så sulte og sinna at vi bare gikk. Hadde ventet en times tid på den pizzaen til sammen.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Når du tar feks spedmonster så har de et boks/skap som man legger verdisaker i. Alt som kan falle ut så blir solbriller og mobiler osv der også. Den er på den siden de ansatte står (motsatt side av baneskinnene som køen og resten er) så der er ting helt trygt. Er sånn på de største atraksjonene. Anonymous poster hash: 57578...2ab
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Takk for svar Da satser jeg på å kose meg med sekk på ryggen HI Anonymous poster hash: e4383...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå