Gå til innhold

Noen som har erfaring med Kværnerdalen barnehage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt barn der i et par år. Vi er middels fornøyd. Uansett, Kværnerdalen er ikke en barnehage i praksis, det er syv. Vet du hvilket team dere har fått plass på? Hvert team fungerer i praksis som en enkelt barnehage, og barna har fint lite med hverandre å gjøre mellom teamene - rent bortsett fra at de ser de andre ungene på uteområdet (de leker ikke på samme lekeplass vanligvis, men ser fra den ene til den andre).

Anonymous poster hash: cec59...42b

Hvis det er eneste alternativ, okei la gå. Om du kan velge en annen, ville jeg styrt unna. Altfor stor, mye sykefravær og liten kontroll. Og jeg har jobbet der.

Anonymous poster hash: 2596b...a7b

I hvert fall på vårt team har dette bedret seg enormt bare fra i fjor til i år. Det hjalp å bytte ut en leder.

Stor er den jo.

Jobbet i annen bhg i nærheten. Et barn hos oss hadde søsken i Kv.dalen. Foresatte var svært misfornøyde. De var ikke alene om det. Mye sykefravær blant ansatte, hentet barnet med full bleie hver dag, ingen voksne tok ansvar for noe som helst etc.

Basebarnehager er noe styggdom!

Anonymous poster hash: 43d4e...89c

Annonse

Takk for svar. Er nok eneste alternativ foreløpig, men vi vurderer faktisk å flytte ut av byen for å kunne få en plass som er mer praktisk i forhold til hvor vi bor osv. Hun er bare et år, og litt usikker på om en barnehage som Kværnedalen er det beste for de minste.

Jeg har stor forståelse i forhold til hva dårlige ledere, sykefravær osv kan gjøre med en arbeidsplass til tross for at det jobber mennesker som ønsker å gjøre en god jobb der. Allikevel er det sånn at en ønsker jo bare det beste for ungen sin :)

Anonymous poster hash: a86f1...0db

Som sagt, store forskjeller mellom teamene. Jeg hører bra ting om Dampen, Støperiet og Spikern, middels tilbakemeldinger i forhold til Mølla og Smia, mye rart om Generatoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...