Gå til innhold

Noen her som har slanket seg med Noka produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt shakes og bolognese nok for en mnd. Jada, vet man må spise sunt etterpå ellers fyker man opp i vekt igjen. Lurer på om noen her kan opplyse om hvor mye man kan gå ned på en mnd? Har minimum 5 kilo som må av før ferien i august, så håper på en kickstart.. 

Anonymous poster hash: 6c99b...5ee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk plutselig opp i vekt for noen år siden. (fra 55 kg til 65 kg), da brukte jeg noka og gikk ned 7 kg på en månede. Trente i tillegg og spiste rundt 700-1000 kalorier per dag.(kun nokaprodukter med unntak av et knekkebrød til frokost)

Slankekuren var skikkelig tung, men verdt det siden jeg ikke gikk opp igjen etterpå.

Anonymous poster hash: 618cf...a80

Skrevet

Jeg gikk plutselig opp i vekt for noen år siden. (fra 55 kg til 65 kg), da brukte jeg noka og gikk ned 7 kg på en månede. Trente i tillegg og spiste rundt 700-1000 kalorier per dag.(kun nokaprodukter med unntak av et knekkebrød til frokost)

Slankekuren var skikkelig tung, men verdt det siden jeg ikke gikk opp igjen etterpå.

Anonymous poster hash: 618cf...a80

Takk for svar. Vet du hva en shake inneholder av kcal? Sto ingenting om det på nettsiden. 

Skrevet

Tror en shake inneholder noe over 200 kcal. Kommer an på hva slags melk du velger. Alt står i katalogen som følger med shaken :)

Ang. hvor masse du kommer til å gå ned kommer an på hvor overvektig du er, hva slags kosthold du har før start og hvor flink du er til å følge dietten.

Første gang jeg startet så var jeg 100 kilo og gikk ned litt over 3 kilo på en uke. Da gikk jeg fra dårlig og alt for masse mat til bare noka + middag. Jeg har gått ned til 73,7 kilo fra de 100 med hjelp av noka, men nå har jeg blitt syk og gått opp igjen til 81-82. Jobber enda, men kan ikke ha med noka på 5 ukers ferie så jeg får fortsette etter ferien.

Det er sånn sett grei slanking, men du lærer ikke noe. Du må ha hodet på rett plass om du skal klare å holde det etterpå, stabilisering er viktig!

Lykke til! Du klarer nok 5 kilo til august om du står på :)  

Skrevet

Tusen takk! Jeg veier ikke altfor mye, har en relativt normal BMI men det sitter noen kosekilo fast rundt magen min som har sneket seg på.. :P Fikk meg kjæreste for to mnd siden, har blitt litt kosekvelder da. Vil ikke føle meg dvask i bikini når vi skal reise. Jeg tåler ikke melk, men man kan vel blande ut shakene med vann? Jeg håper at jeg skal bli mer motivert til å spise sunt når jeg har klart å gå ned i vekt.. 

Skrevet

Det er ikke anbefalt å blande shakene ut i vann. Da mister du mange kcal og vitaminer og mineraler og du vil ligge på et alt for lavt dags kcal inntak. Hadde jeg vært deg hadde jeg satset på barer. Jeg levde på det en stund når jeg trente for taklet ikke tanken på lunka shake i bilen etter svømmehallen eks.

Dessuten smaker det ubeskrivelig vondt med vann..

Skrevet

Om du ikke tåler melk har du valgt feil kur, du må blande den opp som det står i anvisningen.

Men Nutrilett skal blandet med vann vet jeg...

Anonymous poster hash: 7fd8a...2c8
Skrevet

Jeg brukte en periode Nutrilettshakes i stedet for frokost og lunsj - pluss at jeg spiste vanlig sunn middag og holdt meg unna godsakene. Gikk ned 7 kg på et par mnd og holdt meg der til jeg ble gravid. 

Skrevet

Kanskje du kan blende den med havremelk

Anonymous poster hash: f9e4d...ee7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...