.Lillemy. Skrevet 13. juni 2013 #1 Del Skrevet 13. juni 2013 Var på Meny idag, og kjøpte noe som het skumpinner. De var helt geniale! Noen andre som har prøvd de til babyene sine? :-) www.skumpinner.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amygdala84 Skrevet 13. juni 2013 #2 Del Skrevet 13. juni 2013 Ja, de er topp! Blir dog mye kliss - sitter som lim på fingrene etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 13. juni 2013 #3 Del Skrevet 13. juni 2013 Ja jeg har gitt han det siden han var ca 6 mnd. Kjempe kjekke om man trenger en 5 minutters avbrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samu Skrevet 13. juni 2013 #4 Del Skrevet 13. juni 2013 søstern min brukte det til barna sine for flere år siden. hun kjøpte dem i Sverige. så de i butikken forrige helg og tenkte:HERLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywize Skrevet 13. juni 2013 #5 Del Skrevet 13. juni 2013 Min spiser det meste, men liker ikke disse. Synes riskaker eller Hipp sine kjeks er mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grynet:) Skrevet 14. juni 2013 #6 Del Skrevet 14. juni 2013 Her er de en suksess. Veldig kjekt for mini å ha noe å momse på når magen rumler og jeg må lage grøten ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå