HokusPokus1 Skrevet 13. juni 2013 #1 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg lurer på om noen vet noe om holdbarhet når den er åpnet, og forblir i romtemeratur? Står at den er holdbar i 24 t åpnet i kjøleskap, men er man på tur og åpner den, hvor lenge kan den da stå - før den må kastes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Smiley* Skrevet 14. juni 2013 #2 Del Skrevet 14. juni 2013 Ikke lenge.:)Jeg tar ikke vare på melk som blir stående i romtemp for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 15. juni 2013 #3 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Personlig hadde jeg kastet den etter 30 min åpnet, maks Endret 15. juni 2013 av Lisse_01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myerz Skrevet 15. juni 2013 #4 Del Skrevet 15. juni 2013 I kjøleskapet har jeg latt den stå i nesten et døgn åpnet, men i romtemp kommer det litt an på om melken kommer rett fra kartongen, eller om den har vært varmet først. Jo varmere, dess større bakterievekst. Har den vært varmet kaster jeg den rimelig fort etter bruk, men har den kun vært romtemperert tenker jeg at den er ok i en times tid etter åpning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå