Gå til innhold

Til el slim spesialistene her inne :p

Anbefalte innlegg

Har forventet el på søndag etter mange mnd kluss etter en MA i påsken. Jeg har sjekka sekret og tapp nå siden siste dag av mensen og tappen har sentrert seg og såvidt startet å åpne seg litt. Har hatt flere dager med lotion og et par dager med behov for truseinnlegg pga det føltes så vått hele tiden. Sjekket nå nylig og fikk en stor blank "klump" med slim. Den strakk seg i en tykk tråd og ble mange cm lang før den ble brutt (den ville heller glippe av ene fingeren under strekkingen). Prøvde vanntesten og den fløt på toppen som en ball. Fisket den opp igjen å forsøkte strekke den (her skal alt testes) og den hadde ikke mistet kvalitet. Er dette el slim? Har å litt mensvondt i magen og lett ømme bryster. Håper så veldig å få til igjen nå. Har vært tunge måneder å vente...

Fortsetter under...

Annonse

Ok, vet hvilket slim dere tenker på.. Mitt er ikke slik enda, mulig det er for tidlig? Føler det har vært på vei flere dager nå, men da er det kanskje "watery" som er nå da:) (ps: for en diskusjon:))

Forresten, jeg syns det kan komme og gå litt.. Kan plutselig ha EL slim en dag når jeg vet det er langt fra eggløsning..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...