Gå til innhold

GRAVID etter 4-5 år med prøving :)))) Kan ikke få det i hodet..

Anbefalte innlegg

I dag lyste det blåe krysset mot meg etter bare noen sekunder! :)) Har vært igjennom en cyste operasjon for litt over 3 år sia.. Etter operasjonen skjedde det fortsatt ingenting, og vi søkte hjelp etter 1 år.. Fikk 2 enkle kurer med pergo, uten virkning.. Ga liksom opp.. Og nu i April bestemte jeg meg for  bestille Dong Quai, og startet med de etter at mensen var over den 10 mai.. Fikk positiv EL test 20 og 21 mai, med masse el slim og sexlyst!! ;) Var hos gynekologen igår 12.6. Vi snakka mye og når hun da tak innv. ul på meg sier hun, "når sa du at du hadde mensen sist?" Ehhm, 5 uker og 2 dager siden svarte jeg.. Jaa, for hun trodde hun så noe som lignet en fostersekk inne i livmoren, og som kunne stemme med 5-6ukers graviditet, ble lettere SJOKKERT da hun sa det og kunne ikke tro mine egne ører!! Hun ba meg å ta en test når jeg kom hjem, og det gjorde jeg. Og tenk den var POSITIV, etter SÅ mange års prøving!!! Fikk også med meg bilde av den lille "klumpen" som lå inni livmoren, den skal rammes inn <3 Det skal også sies at vi har vært flinke med kosten, spist masse vitaminer og hatt sex HVER dag i EL-perioden! :))

Stå på jenter! Gi aldri opp, det finnes håp, selv om man alltid ikke føler det slik! :)

Stor klem fra *Lykkeliten*

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...