Gå til innhold

GRAVID etter 4-5 år med prøving :)))) Kan ikke få det i hodet..

Anbefalte innlegg

I dag lyste krysset med engang jeg så på den!! ;))) Etter 2-3 sekunder kom den fram..

Dere som har fulgt meg vet at jeg ble operert for en svær cyste i eggstokken for litt over 3 år siden, og når det gikk 1 år fra operasjonen uten resultater, så søkte vi hjelp igjen. Fikk 2 enkle kurer med pergo, uten resultat.. Ga liksom opp. MEN 10 Mai i år starta jeg med Dong Quai, fikk masse El-slim med de, og masse sexlyst. Hadde POS EL test 20 og 21 Mai.. OG idag hadde jeg time hos Gynekologen(hadde ikke vært der siden jeg fikk pergo kurene). Vi prata lenge før hun begynte å undersøke meg med ul.. Hmm sier hun, når sa du at du hadde hatt mensen sist?? Jeg bare eehmm 5 uker og 2 dager siden. Okey, for jeg tror jeg ser noe som kan ligne på en fostersekk inni livmoren.. :) Jeg fikk SJOKK! Hun ba meg teste når jeg kom hjem, og det gjorde jeg.. TENK AT DEN BLE POSITIV! :) Jeg begynte å gråte, så glad ble jeg! Jeg fikk til og med bilde av den lille flekken inni livmoren min med meg hjem <3 Og den skal rammes inn! <3 Det finnes HÅP for alle, ikke gi opp!

Stor klem fra:

*Lykkeliten*

Endret av *Lykkeliten*

Fortsetter under...

Så utrolig herlig å lese!! Gratulerer så mye med positiv test, fantastisk med gode nyheter :)

TUSEN TAKK! :) Er sååå artig at jeg har bare lyst å hyle det ut til naboan, hehe..;)

Det forstår jeg veldig godt!! Jeg har allerede fortalt det til en del, selv om jeg ikke skulle det.. Så nå gleder jeg meg til ukene går så alle kan få vite det! :)

Gratulerer så masse:-)) Hva er egentlig Dong Quai?

Tusen takk! :)) Det er en kinesisk urterot som brukes mye for å bl.annet stabilisere syklus og få igang eggløsning. :) Kan også hjelpe mot PMS. Tok dem fra mensslutt til jeg fikk positiv el-test. Hvis man tar de etter el, kan man risikere å abortere, fordi det tirrer opp østrogenproduksjonen. Jeg er helt overbevisst om at Dong Quai hjalp oss! :) Håper også at den kan være til hjelp for andre! Ønsker dere en fin dag! :) *klem* ;)

Annonse

Gratulere  :D

Samme skjedde meg,  bare eg hadde to Exu i 2009 og 2012 (venstre eggleder ble fjernet i 2012) så til sammen hadde vi prøvd i fire å uten at det skjedde og da mener jeg at det ble på rett plass  :(  men denne gangen etter de fjernet problemet så ble jeg gravid veldig fort etter exuen og denne gang ligger den lille der den skal  :D  første gang jeg opplever at det er på rett plass da...

Endret av lillja90

Gratulere  :D

Samme skjedde meg,  bare eg hadde to Exu i 2009 og 2012 (venstre eggleder ble fjernet i 2012) så til sammen hadde vi prøvd i fire å uten at det skjedde og da mener jeg at det ble på rett plass  :(  men denne gangen etter de fjernet problemet så ble jeg gravid veldig fort etter exuen og denne gang ligger den lille der den skal  :D  første gang jeg opplever at det er på rett plass da...

Tusen takk dere! :D Så artig, gratulerer så mye til dere også! ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...